Ach, tie obaly – JOY

Tento projekt vznikl jako takové malé cvičení pro fiktivní značku JOY, která je zaměřená na produkci a prodej dětských ovocných šťáv. Hlavní inspirací pro konečné řešení bylo navození pocitu směsice různých chutí a čerstvých ingrediencí.

Zdroj: packagingoftheworld

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dokonalá pocta starej typografii

Dnes vám ponúkame ukážku práce, ktorá sa len tak nevidí. Prepracovanosť a detaily, ktoré obsahuje Imaginarium od Antona Burmistrova…
pokračovanie článku

Leica prichádza s dotykovou TL2

Leica nedávno predstavila svoj nový model TL2 – nástupcu prvej generácie TL. Je vybavený rozmernou LCD dotykovou obrazovkou s uhlopriečkou…
pokračovanie článku

Vintage fotografie zadarmo!

Graphicburger aktuálne ponúka na voľné stiahnutie aj túto kolekciu pekných záberov s jemným vintage nádychom. Všetky sú dostupné vo…