V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie, ak je navyše zaujímavý, či dokonca vtipný. Vtedy zaručene upúta pozornosť zákazníka hľadajúceho medzi regálmi. Prečítajte si tretiu časť seriálu o prácach, ktoré predstavujú vydarené príklady výborného obalového dizajnu.
Cervecería Sagrada
V prípade tejto značky mexického piva ide o produkt, ktorého obal vyjadruje pestrú históriu a ducha krajiny, z ktorej pochádza. José Guizar sa pri tvorbe etikiet inšpiroval zápasníkmi Lucha Libre, ktorých tváre zahaľujú masky rovnako farebné ako ich osobnosti.
V päťdesiatych rokoch boli Lucha Libre veľmi populárni a vystupovali nielen v zápasníckom ringu ale aj na stránkach komiksov a vo filmoch. Josého verzia obsahuje výber niekoľkých najznámejších tvárí. Viac prác od tohto šikovného dizajnéra nájdete na jeho webovej stránke.
No. 13
Stranger & Stranger, špecialisti na branding nápojov, vytvoril túto limitovanú edíciu s názvom No. 13. Na prvý pohľad vidno, že ide o skutočne detailnú prácu, s výrazným vintage nádychom. Súčasťou samotného balenia je novinový papier, potlačený viac ako piatimi stovkami slov. Vďaka takto zvolenému materiálu a vzhľadu produkt vyžaruje čosi z čias pašerákov alkohol a americkej prohibície. Vidno, že štúdio, ktoré za dizajnom stojí, sa svojej práci fakt rozumie. Posúďte sami podľa zvyšku ich portfólia.
Smirnoff Caipiroska
Nie je ničím neobvyklým ak sa výrobca ovocného alkoholu rozhodne určitým spôsobom zakomponovať prvok ovocia do svojho obalu či etikety. Ťažko však povedať, či bol niekto taký dôsledný ako značka Smirnoff. Jej fľašu, ktorú navrhla agentúra J Walter Thompson je totiž možné…. ošúpať. Úplne ako živé ovocie!
zdroj: creativebloq.com