Ach, tie obaly – III. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie, ak je navyše zaujímavý, či dokonca vtipný. Vtedy zaručene upúta pozornosť zákazníka hľadajúceho medzi regálmi. Prečítajte si tretiu časť seriálu o prácach, ktoré predstavujú vydarené príklady výborného obalového dizajnu.

Cervecería Sagrada

V prípade tejto značky mexického piva ide o produkt, ktorého obal vyjadruje pestrú históriu a ducha krajiny, z ktorej pochádza. José Guizar sa pri tvorbe etikiet inšpiroval zápasníkmi Lucha Libre, ktorých tváre zahaľujú masky rovnako farebné ako ich osobnosti.

beers-4

V päťdesiatych rokoch boli Lucha Libre veľmi populárni a vystupovali nielen v zápasníckom ringu ale aj na stránkach komiksov a vo filmoch. Josého verzia obsahuje výber niekoľkých najznámejších tvárí. Viac prác od tohto šikovného dizajnéra nájdete na jeho webovej stránke.

 

No. 13

Stranger & Stranger, špecialisti na branding nápojov, vytvoril túto limitovanú edíciu s názvom No. 13. Na prvý pohľad vidno, že ide o skutočne detailnú prácu, s výrazným vintage nádychom. Súčasťou samotného balenia je novinový papier, potlačený viac ako piatimi stovkami slov. Vďaka takto zvolenému materiálu a vzhľadu produkt vyžaruje čosi z čias pašerákov alkohol a americkej prohibície. Vidno, že štúdio, ktoré za dizajnom stojí, sa svojej práci fakt rozumie. Posúďte sami podľa zvyšku ich portfólia.

strangerandstranger13

 

Smirnoff Caipiroska

Nie je ničím neobvyklým ak sa výrobca ovocného alkoholu rozhodne určitým spôsobom zakomponovať prvok ovocia do svojho obalu či etikety. Ťažko však povedať, či bol niekto taký dôsledný ako značka Smirnoff. Jej fľašu, ktorú navrhla agentúra J Walter Thompson je totiž možné…. ošúpať. Úplne ako živé ovocie!

2smirnoff

zdroj: creativebloq.com

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Letošní vizuál Českého lva ve znamení třicítky

Česká filmová a televizní akademie (ČFTA) rozdá 4. března v pražském Rudolfinu výroční ceny Český lev. Vizuální styl letošního ročníku Českého lva pracuje s číslovkou 30 a odráží tak skutečnost, že prestižní filmová a televizní ocenění budou předána již po třicáté. „Základní koncept je vertikální mřížka a kontrast plochy a linie. Samotná číslovka je masivní tvar složený z jednotlivých prvků, podobně jako se ceny Český lev skládají z jednotlivých kategorií a nominací,“ říká grafická designérka Jana Krchová, která na vizuálu Českého lva spolupracovala s kolegou Ondřejem Fučíkem.
pokračovanie článku

Neformálny workshop kaligrafie 2.0

Pokračovanie workshopu, kde máte jedinečnú možnosť naučiť sa niečo o holandskom modeli kaligrafie (zrezané pierko).
pokračovanie článku

Bing prichádza s updateom loga

Nový rok sa pomaly rozbieha a s ním prichádzajú aj prvé redizajny. Z veľkých značiek sa pre zmenu po BBC3 rozhodol…