Poctivý kurz Italic kaligrafie

Osvoj si zákonitosti ručne písaného písma a zvečni si svoj obľubený citát.

28. január v čase od 9:30 do 17:30
White Dragon, Staré Grunty 18, 84104 Bratislava, Slovakia

Pre koho je kurz určený?

Workshop je určený pre začiatočníkov aj pokročilých, ktorí sa zaujímajú o tvorivé techniky a nové formy vizuálnej komunikácie. Lettering (kaligrafia), alebo písané písmo sa tak môže ľahko stať tvojim novým výtvarným prvkom priamo konkurujúcim kresbe, či maľbe.

Kurz povedie ako vždy náš nenahraditeľný majster písma Rudo Letko.

Čo sa naučíš ?

  • praktické zvládnutie techniky zrezaným pierkom
  • konštrukčné princípy jednotlivých znakov abecedy a vytváranie jednotlivých slov
  • zaujímavé fakty o harmónií, kontraste a svetelnosti písma
  • základy kurzívy (Italic) a spoznáš krásu jej ozdobovania

Ako sa prihlásiť na kurz?

Zaregistruj sa tu: http://bit.ly/2018-kaligrafia

Koľko za kurz zaplatíš?

V cene 79,-€ sú zahrnuté všetky potrebné pomôcky a občerstvenie.

Harmonogram kurzu?

9:30 – 12:30 prvá časť workshopu
12:30 – 13:30 obedová prestávka
13:30 – 17:30 druhá časť workshopu

Dlho neváhaj! Kapacita workshopu je obmedzená pre 15 kreatívnych nadšencov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Shtoor je odteraz Štúr

Sieť kaviarní Shtoor, nedávno spustila rozsiahly redizajn. Mení názov, logotyp aj vzhľad interiéru. Pôvodné meno, ktoré spočívalo v slovnej…
pokračovanie článku

Konica Minolta sa „predviedla“ na virtual.drupa

212 vystavovateľov z 35 krajín, 125 živých webových relácií. Aj to bola prvá čisto digitálna verzia popredného veľtrhu tlačiarenských technológií virtual.drupa 2021. Konica Minolta na nej ukázala zariadenie AccurioJet KM-1e s novými vylepšeniami či laserový výsek Motioncutter aj pre netradičné formáty.
pokračovanie článku

Ach tie obaly: Jooma

Jeden z prvých výrobcov jogurtov rastlinného pôvodu na čínskom trhu prišiel nedávno s novou produktovou líniou. Spolu s ňou prišla aj potreba rebrandovať a upraviť obaly tak, aby lepšie odrážali rozrastajúcu sa paletu jogurtov.