Inšpirované miestom: Obal vína od Mompó Estudio

Vallejo Avenas Chardonnay je limitovaná edícia vína, ktoré pochádza z plodov vyskytujúcich sa v jednom z vinohradov značky. Špecifická lokalita je motívom, ktorý sa odráža aj v dizajne obalu od Mompó Estudio.

Necelých 9 000 fliaš je personalizovaných pečaťou priamo na skle. Samotná etiketa obsahuje okrem podrobných informácií o víne a jeho pôvode aj umelecké stvárnenie mapy vinohradov danej oblasti.

Štruktúrovaný papier je oživený letterpress detailmi, ktoré tvoria sieť spomínaných vinohradov, s vyznačeným miestom výskytu hrozna, ktoré sa v tekutej forme nachádza vo fľaši.

 

 

zdroj: mompoestudio.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako to tí type dizajnéri robia?

Ak vás niekedy zaujímalo ako vyzerá práca dizajnérov zblízka, teraz máte možnosť. Stačí navštíviť tumblr blog s príznačným názvom…
pokračovanie článku

Logokvíz III. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu A History of Graphic Design for Rainy Days. Tým štastlivcom…