Inšpirované miestom: Obal vína od Mompó Estudio

Vallejo Avenas Chardonnay je limitovaná edícia vína, ktoré pochádza z plodov vyskytujúcich sa v jednom z vinohradov značky. Špecifická lokalita je motívom, ktorý sa odráža aj v dizajne obalu od Mompó Estudio.

Necelých 9 000 fliaš je personalizovaných pečaťou priamo na skle. Samotná etiketa obsahuje okrem podrobných informácií o víne a jeho pôvode aj umelecké stvárnenie mapy vinohradov danej oblasti.

Štruktúrovaný papier je oživený letterpress detailmi, ktoré tvoria sieť spomínaných vinohradov, s vyznačeným miestom výskytu hrozna, ktoré sa v tekutej forme nachádza vo fľaši.

 

 

zdroj: mompoestudio.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Balík drevených textúr zadarmo!

Načo chodiť po drevo do lesa, keď si ho môžete stiahnuť? Napríklad v rámci balíka 6 Vintage Wood Textures Vol.4…
pokračovanie článku

iPad Pro – kreatívne a produktívne

Chcete sa dozvedieť o nových kreatívnych možnostiach tvorby digitálneho obsahu? Nenechajte si ujsť skvelú príležitosť stretnúť sa uznávanými odborníkmi.
pokračovanie článku

Vizuální redesign rakouské značky Gösser

Nový redesign loga a obalů piva Gösser je současný a respektuje rakouské dědictví. Vzhled této značky piva v posledním desetiletí zůstal…