Inšpirované miestom: Obal vína od Mompó Estudio

Vallejo Avenas Chardonnay je limitovaná edícia vína, ktoré pochádza z plodov vyskytujúcich sa v jednom z vinohradov značky. Špecifická lokalita je motívom, ktorý sa odráža aj v dizajne obalu od Mompó Estudio.

Necelých 9 000 fliaš je personalizovaných pečaťou priamo na skle. Samotná etiketa obsahuje okrem podrobných informácií o víne a jeho pôvode aj umelecké stvárnenie mapy vinohradov danej oblasti.

Štruktúrovaný papier je oživený letterpress detailmi, ktoré tvoria sieť spomínaných vinohradov, s vyznačeným miestom výskytu hrozna, ktoré sa v tekutej forme nachádza vo fľaši.

 

 

zdroj: mompoestudio.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Adobe ponúka svoje apky s 20% zľavou!

Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects aj viacero iných môžete teraz získať o niečo výhodnejšie.
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.