Inšpirované miestom: Obal vína od Mompó Estudio

Vallejo Avenas Chardonnay je limitovaná edícia vína, ktoré pochádza z plodov vyskytujúcich sa v jednom z vinohradov značky. Špecifická lokalita je motívom, ktorý sa odráža aj v dizajne obalu od Mompó Estudio.

Necelých 9 000 fliaš je personalizovaných pečaťou priamo na skle. Samotná etiketa obsahuje okrem podrobných informácií o víne a jeho pôvode aj umelecké stvárnenie mapy vinohradov danej oblasti.

Štruktúrovaný papier je oživený letterpress detailmi, ktoré tvoria sieť spomínaných vinohradov, s vyznačeným miestom výskytu hrozna, ktoré sa v tekutej forme nachádza vo fľaši.

 

 

zdroj: mompoestudio.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dobrý nápad: Nová identita Slovenska

Tatry, halušky, história, malebná príroda. Pokiaľ ide o prezentáciu Slovenska, to všetko tu už v určitej podobe bolo. Koncept brandingu,…
pokračovanie článku

Kreativní snídaně s Europapier Bohemia

Je to tady! 10. Kreativní Snídaně se už blíží! Posnídejte s námi a dalšími našemi partnery na snídani přeplněnou čerstvými…