Inšpirované miestom: Obal vína od Mompó Estudio

Vallejo Avenas Chardonnay je limitovaná edícia vína, ktoré pochádza z plodov vyskytujúcich sa v jednom z vinohradov značky. Špecifická lokalita je motívom, ktorý sa odráža aj v dizajne obalu od Mompó Estudio.

Necelých 9 000 fliaš je personalizovaných pečaťou priamo na skle. Samotná etiketa obsahuje okrem podrobných informácií o víne a jeho pôvode aj umelecké stvárnenie mapy vinohradov danej oblasti.

Štruktúrovaný papier je oživený letterpress detailmi, ktoré tvoria sieť spomínaných vinohradov, s vyznačeným miestom výskytu hrozna, ktoré sa v tekutej forme nachádza vo fľaši.

 

 

zdroj: mompoestudio.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

KREATIVNÍ SNÍDANĚ NA CESTĚ

powered by Whatever Production Europapier Bohemia si vás dovoluje spolu s dalšími partnery srdečně pozvat na snídani plnou čerstvých…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Redesign CARPRO

CARPRO je značka, která se stala průkopníkem automobilových výrobků v Evropě i USA. Za více než 10 let získala spousty…
pokračovanie článku

Infografika: Rozmery pre social media v roku 2016

Newyorská Mainstreethost dala dohromady užitočnú pomôcku. Hodí sa, keď potrebujete pripraviť vizuálny obsah pre sociálne médiá. Pozrite sa,…