Ach, tie obaly – The Carbonation

The Carbonation je nezávislá značka šumivých koktejlů působící v Honkongu. .Oddity Studio vyvinulo identitu značky zaměřenou na obaly, etikety, krabice a samotné lahve. Vizuální jazyk je založen na základním tvaru bubliny, která tvoří rozmarnou tajnou abecedu, která zprostředkovává poselství značky. Jde o hravý a poutavý, přesto vyzrálý a chytrý brand. I logo se stalo součástí umělecké souhry, protože následuje kruhový tvar.

Zdroje: packagingoftheworld, odditystudio

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Koncept vizuálnej identity pre Sereď

Projekt dizajnéra Richarda Sokola, ktorý začal ako maturitná práca, sa neskôr transformoval do osobného projektu, ktorý prináša nový pohľad na identitu mesta a kladie otázku: "Poznáš naše mesto?".
pokračovanie článku

Národná cena za dizajn 2023 vyhlásila ocenené diela a oslávila inováciu a kreativitu v produktovom dizajne

Výnimočné dizajny, udržateľné materiály, inovatívne riešenia a moderné technologické postupy, to všetko definuje ocenené diela najlepšieho produktového dizajnu z posledných dvoch rokov. Ocenené práce aj výber z prihlásených diel si môže verejnosť pozrieť na prebiehajúcej výstave Národnej ceny za dizajn 2023 v Priadiarni 1900 do 3. novembra 2023.