Hráčska streamovacia služba predstavila novú identitu, ktorej dominuje staronové logo, fialová aj hravé elementy.
Na tvorbe nového vizuálu Twitch spolupracoval s dizajnérmi z COLLINS, ktorí identitu navrhli v spolu s interným dizajnérskym oddelením platformy.
Logo, ako základný kameň identity, ostalo prakticky nezmenené. Je to krok, ktorý dáva zmysel s ohľadom na jeho unikátny vzhľad. Výrazne hranaté písmo, s ostrým tieňovaním akoby vyskočilo z 8bitu a už na prvý pohľad vytvára asociácie s hernou sférou. Na svojho predchodcu nadväzuje formou, ale vylepšuje detaily. Písmená sú výraznejšie, skosené hrany logicky umiestnené.
Staré vs. nové
Ďalšou ikonickou záležitosťou bola farebnosťou, ktorá sa niesla vo fialovej. Na ňu nadväzuje nová paleta, ktorá okrem nej prichádza s ďalšími odtieňmi a tie zároveň spája a kombinuje formou gradientov.
Pri rozvíjaní komunikácie hrajú prím výrazne grafické prvky, foto (aj vo forme koláží) a typografia. Výsledný dojem je hravý a súčasný aj napriek retro štylizácii samotného loga. Alebo možno aj vďaka nemu.
Keď je reč o typografii, za zmienku stojí aj fakt, že písmo, ktoré po novom Twitch bude používať je Roobert od českého typografa Martina Váchu z Displaay Type.