Identita pražiarne siaha po autentických materiáloch

Vychádza z pravej podstaty celosvetovo obľúbeného nápoja i procesu, vďaka ktorému vzniká jeho základná surovina pripravená pre váš mlynček. Pozrite si vizuálnu identitu rodinnej pražiarne z dielne známeho ruského štúdia Eskimo.

Súčasná podoba tradície

Podnik vznikol v roku 1949 vo švajčiarskom mestečko Lugano. Založil ho Giorgio Pagani a aktuálne sa o chod firmy stará už druhá generácie rodiny s týmto priezviskom. Pripravujú zmesi bohaté na chuť a arómu prevažne pre hotely, reštaurácie ale aj pre súkromných odberateľov a podniky. A v neposlednom rade samozrejme – kaviarne.

3-Stationery-and-printed-collateral 4-Business-cards 5-Branding-materials

Cieľom pri tvorbe novej identity bolo reflektovanie dlhoročnej histórie a skúseností ako aj vysokú úroveň produktov. Proces praženia definujú kruhy a cirkulácia a tak sa práve tento prvok stal pomerne významným pri navrhovaní aktuálnej tváre Caffé Pagani.

caffe_pagani_id_06 caffe_pagani_id_07 caffe_pagani_id_08

Geometria praženia

Koncept vychádza z vzhľadu pražiarenského stroja, ktorý má obvykle tvar valca s kruhovým teplomerom na prednej strane. Tieto ikonické detaily pretavili autori identity nielen do primárneho vizuálu ale aj do konkrétnych výstupov. Či už ide o obaly, printové materiály, vizitky všetko vychádza z autentických prvkov, ktoré sú s pražením späté.

caffe_pagani_id_02 caffe_pagani_id_11 caffe_pagani_id_12

Kompaktná verzia loga znázorňuje cirkulovanie kávy počas procesu praženia. Každá zmes má svoje vlastné meno a v rámci identity aj veľké písmeno pre jej identifikovanie. Pre posilnenie dojmu poctivého prístupu k svojej práci využíva značka v rámci identity výlučne prírodné materiály v odtieňoch hnedej, ktorá je nerozlučne späté s kávou.

caffe_pagani_id_09

Ako sa vám identita páči? Pozrite si aj ďalšie práce ruského štúdia Eskimo.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – RIO Ice Cream

Koncept značky zmrzliny byl inspirován jedním z nejbarevnějších měst na světě – Rio de Janeiro. RIO odráží hlavní asociace…
pokračovanie článku

Nový dizajnový kurz vás naučí ako zlepšíť kreatívny proces pomocou AI

Dodo Dobrík je jediný slovenský dizajnér, ktorý sa môže popýšiť prestížnym ocenením z celosvetovej súťaže D&AD. V máji bude viesť kurz o spojení kreativty a nástrojov umelej inteligencie. To všetko na pôdoryse kreatívnych kurzov Martina Bajaníka a jeho značky PEKNE & DOBRE.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – GoPro: Udržitelné balení

Tento studentský projekt designu udržitelného obalu pro GoPro mluví ke značce a její vášni pomáhat vytvářet zkušenosti a skutečnosti, které…