Mustang má novú identitu. ktorá sa vracia ku koreňom

Nemecká značka, ktorá aktuálne oslavuje deväťdesiatku, prichádza s aktualizáciou svojho brandingu, o ktorú sa postaralo štúdio Strichpunkt.

Cieľom nového vizuálneho prejavu Mustangu je priniesť do popredia slobodu vyjadrenia a ľudskejší charakter. Stredobodom ostáva typograficky založené logo, ktoré po novom pôsobí harmonickejšie – najmä vďaka zjednotenému písmu.

Nová identita od Strichpunktu myslí na súčasné špecifiká pri jej používaní. Všetko je navrhnuté modulárne s dôrazom na flexibilitu a digitálne prostredie. Zároveň však z vizuálov cítiť aj históriu značky, ktorá má za sebou deväť dekád.

Pôvodné logo

 

 

zdroj: Strichpunkt

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Set dekoratívnych prvkov s 80% zľavou!

Dnes pre vás máme tip na sadu dekoratívnych prvkov, ktorú môžete využiť pri tvorbe vizuálov s obdobnou tematikou. Aktuálne…
pokračovanie článku

Nová vizuální identita rumu Ron Colonial

Appartement 103 navrhl novou vizuální identitu pro historický rum Ron Colonial. Ten vznikl v roce 1953 v srdci Guatemaly. Je…