Mustang má novú identitu. ktorá sa vracia ku koreňom

Nemecká značka, ktorá aktuálne oslavuje deväťdesiatku, prichádza s aktualizáciou svojho brandingu, o ktorú sa postaralo štúdio Strichpunkt.

Cieľom nového vizuálneho prejavu Mustangu je priniesť do popredia slobodu vyjadrenia a ľudskejší charakter. Stredobodom ostáva typograficky založené logo, ktoré po novom pôsobí harmonickejšie – najmä vďaka zjednotenému písmu.

Nová identita od Strichpunktu myslí na súčasné špecifiká pri jej používaní. Všetko je navrhnuté modulárne s dôrazom na flexibilitu a digitálne prostredie. Zároveň však z vizuálov cítiť aj históriu značky, ktorá má za sebou deväť dekád.

Pôvodné logo

 

 

zdroj: Strichpunkt

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fuckupy a problémy v dizajne a tlači – online workshop

Vytlačili vám niekedy miesto červenej farby ružovú a nevedeli ste prečo? Našli ste miesto krásnych fotiek na papieri len hromadu pixlov? Minuli ste nechtiac klientovi mesačný budget na reklamu v priebehu jedného doobedia? Nikto učený z neba nespadol a aj majster tesár sa (ne)raz utne.
pokračovanie článku

Ach tie obaly: YOGI CAT

Dizajn obalov jedla pre mačky kombinuje hravú linku s pastelovými farbami.
pokračovanie článku

Metalický alebo bridge?

Aký pantonovník by ste si priali v súťaži? Metalický alebo bridge (porovnávací)?