V susednom Česku sa aktuálne objavila kampaň využívajúca odkazy na Adolfa Hitlera, ktorá je takpovediac na hrane. Alebo už za ňou?
Kampaň predstavuje obalový dizajn kefíru, ktorý na prvý pohľad upúta pozornosť. Výraznou typografiou prezentované KEFÍRER na fľaši povie zvyšok.
Áno, dizajn odkazuje na neslávne známeho ríšskeho kancelára s ikonickou ofinou a štetkou pod nosom. To však nie je všetko. Tvorcovia koncept rozvíjajú smermi, nad ktorými si vaše obočie zrejme trochu zacvičí.
V popisoch produktov sa totiž objavujú slovné spojenia ako “čistě bílý” “pouze nejlepší vybrané kultúry” “už po prvním požití se budete cítit jako nadčlověk” a podobne. Či už si dáte do nosa z vanilkového, jahodového alebo spomínaného čisto bieleho. A aby sme nezabudli, “hořce čokoládový” sa neujal a bol stiahnutý z predaja.
Kampaň, ktorá je pravdepodobne iba úvodom k niečomu väčšiemu plní svoj cieľ dokonale. Totiž priatiahnuť pozornosť sa Kefírerovi darí jedna radosť. Ide však skutočne o nápoj, alebo má kampaň úplne odlišný, druhý plán, ktorý dômyselne predstaví neskôr? Ostáva iba čakať na dátum 17. máj, kedy sa má produkt skutočne objaviť v regáloch obchodov.
Kufrík s nálepkami z „výletov“ po Európe
Ako hodnotíte takúto kampaň, resp. nápad? Myslíte si, že ide o niečo viac ako iba produkt, ktorý prezentuje?
zdroj: mediahub.cz, kefirer.cz