Ten si vzali na starosť v britskej agentúre Bulletproof. V centre rebrandu stojí “staronový” logotyp, vychádzajúci z pôvodnej verzie z roku 1908. Update si v porovnaní s predchodcom zachováva siluetu, ktorú si okamžite spojíte so známym produktom a značkou, zároveň však pri bližšom pohľade ponúka viacero celkom zábavných detailov z minulosti – či už ide o vyosené stredy O ale aj celková koncentrácia hmoty písma v dolnej polovici. Okrem tradičného loga s obrysovou linkou a tieňovaním pribudol aj flat variant.
Pôvodné vs. nové
Inšpirácia originálnym logom
Plná verzia
Flat variant
Obzretie do minulosti kontrastuje s pestrou paletou. Novinkou je Tobler logo v skriptovom fonte, ktoré sa inšpiruje takisto v pôvodnom dizajne. V aplikáciách ho môžete často vidieť vychádzať mimo formát, čo pôsobí celkom efektne. Výsledkom je dobre namiešané prepojenie historických prvkov a súčasného dizajnu.
Typografia z loga je v brandingu používaná aj na tvorbu nadpisov a napríklad na webe Toblerone je skombinovaná s písmom Eagle s art-deco estetikou.
zdroj: Bulletproof, Toblerone