Vzbura sudov: branding Barrel Riot

Energická identita pre vinárstvo, ktorej základnou prísadou je búranie stereotypov.

Triumf nad typickým

Branding od začiatku evokuje dojem uvoľnenosti a zábavy, ktorá možno sprevádzala aj jeho vývoj. Výraznú typografiu s alternáciou rezu medzi dvojicou slov v názve, dopĺňa symbol horiaceho sudu ako priamočiary odkaz na značku.

Písmo Solenizant od poľského kolektívu Laïc dáva obalom vína dostatok výbušnej energie, aby na policiach vinotéky pritiahli menšiu explóziu pozornosti.

Logo výborne vyzerá aj na ďalších aplikáciách z reálneho sveta. Či už máme na mysli drevené plakety, krabice alebo korky, sú to práve štruktúry a materiály, ktoré logu dodávajú ďalší rozmer a podčiarkujú jeho rukodielnu estetiku.

Etikety tónované podľa druhu vína majú vždy logo zladené s podkladom s akcentom v podobe plameňa, ktorý je vždy v kontrastnej farbe a zdôrazňuje tak iskru tejto fľaškovanej vzbury.

Kompletný branding vznikol pod hlavičkou kalifornského štúdia MiresBall.

zdroj: MiresBall, Barrel Riot

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Two Stories vytváří živou značku na podporu udržitelnosti v podnikání

Jen zlomek odvětví ekonomiky byl ovlivněn pandemií více než živé události. Průmysl však bojuje novými iniciativami. Například nedávno se sešlo 12 agentur pro pořádání akcí, aby založili Isla – organizaci na podporu environmentální udržitelnosti v podnikání. A designové studio Two Stories vytvořilo vizuální jazyk a webdesign, který má pomoct projekt rozběhnout.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Shi Bi Shou

Obal na sušené rybičky je navržen v různých barvách, aby se odlišila příchuť. Na design balení je použit čínský…
pokračovanie článku

Limitovaná edice vody Santo Stefano

Santo Stefano je italská společnost, která od roku 1970 stáčí a prodává vodu ze svých zdrojů ve východní části regionu Kampánie v Itálii.