Uplynulý rok celkom prial popularite vesmíru a jeho objavovaniu. Aj preto sa v NASA rozhodli prísť s kalendárom na nový rok 2016. Obsahuje podmanivé vizuály s nemenej zaujímavou témou. Vesmírna turistika.
Ich tvorbou poverill Národný úrad pre letectvo a vesmír dizajnérske štúdio Invisible Creature. Štúdio v minulosti pracovalo na zadaniach pre Nike, Seattle Weekly a mnoho ďalších. Napriek tomu, že samotný nápad s plagátmi a kalendárom nie je “raketovou vedou”, výsledkom kreatívneho úsilia je trojica vizuálov, ktoré stojí za to vidieť. Či už máme na mysli plagáty ako celok alebo konkrétne detaily.
Výsledok jasne hovorí o tom, že práca na projekte autorov tešila. Úprimná radosť ostatne vychádza okrem iného aj z rodinného odkazu. Don Clark, ktorý štúdio rozbehol s bratom Ryanom v roku 2006 pre The Verge povedal, že nadšenie pramenilo zo skutočnosti, že ich starý otec pracoval pre rovnakého klienta ako ilustrátor pred 30 rokmi!
Zadanie od NASA hovorilo o vizuáloch pre trojicu misií – Enceladus, Mars a Voyager. Kreatívny tím dostal k práci poznámky, zoznamy či témy, ktoré by sa mali objaviť na plagátoch. Invisible Creature následne pripravilo viacero nápadov a skíc.
Tie, ako aj výsledné plagáty, neskryjú inšpiráciu vintage estetikou plagátov s cestovateľskou tematikou. Vlastne sa o to ani nepokúšajú – podľa samotných autorov je im takýto vizuálny jazyk blízky, je to skrátka to čo ich baví robiť. Celkom to vidno, čo poviete?
zdroj: theverge.com