Pantone Period: nový odtieň ako súčasť kampane na zlepšenie vnímania menštruácie

Farebný gigant spojil sily so švédskou značkou Intimina v snahe zlepšiť povedomie a pohľad na túto tému.

Menštruácia je aj dnes témou, o ktorej nie sme zvyknutí hovoríť verejne a v mnohých krajinách je okolo nej aura niečoho zahanbujúceho či tajného.

Výrobca menštruačných kalíškov a ďalších produktov zameraných na starostlivosť pre ženy sa preto rozhodol pri tvorbe novej kampane osloviť Pantone, s ktorým vytvorili odtieň venovaný práve menštruácii. Farba nazvaná Pantone Period prináša výraznú červenú, ktorá podľa oficiálneho popisu vyjadruje zdravý prúd menštruačnej krvi.

Farba je súčasťou kampane Seen + Heard, ktorá chce z témy menštruácie urobiť normálnu vec v rozhovoroch a životoch ľudí.

zdroj: Pantone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Cornish Orchards

Cornish Orchards je značka známá pro lahodné ovocné cidery, spíše než pro řadu osvěžujících nealkoholických limonád. Se stávajícím…
pokračovanie článku

Súťaž pre odberateľov newsletteru!

Novinky z nášho portálu aktuálne odoberá viac ako 700 ľudí. Rozhodli sme sa jedného z vás odmeniť a potešiť knihou Typografie:…