Identita je výsledkom dvojkolovej súťaže, ktorej sa zúčastnilo päť štúdií. K novému brandingu vznikol aj web krajbezhranic.cz, ktorý slúži na jeho prezentáciu.
Cieľom redizajnu bolo získať nadčasovú regionálnu identitu, ktorá najlepšie vystihne Zlínsky kraj. Pôvodné logo z roku 2003 pracovalo s prvkom štvorcov, ktorý sa objavil ešte v logu mesta Zlín v roku 1994.
Nové logo svojím spôsobom nadväzuje na tento motív, ale prichádza s nosnou myšlienkou, na ktorej stojí celá identita – Kraj bez hraníc.
Podľa autorov z Little Greta ide v prípade Zlínskeho kraja o región, v ktorom historicky existuje živý tvorivý duch a aj dnes tu možno nájsť silne zastúpený kreatívny priemysel. Odrazom toho je aj nová identita, ktorá má pomôcť Zlínskemu kraju vykročiť z tieňa a prerámovať svoj imidž.
zdroj: Design Portál