Whisky s tetovaním? Škótska J&B s novým dizajnom

Oslavovať históriu značky možno rôznymi spôsobmi. Jedným z tých osvedčených sú nepochybne limitované edície. Produkt s jedinečným obalom v obmedzenom počte kusov je stále funkčným spôsobom, ako prilákať k regálu s vaším výrobkom veteránov i celkom nových zákazníkov. Je však ešte vôbec možné prísť v tejto oblasti s niečím originálnym?

Pri pohľade na limitovanú edíciu škótskej whisky J&B, možno povedať, že sa to stále dá. Dvadsaťpäť fliaš tejto vzácnej liehoviny „navštívilo“ tetovací salón Le Sphinx, kde dostalo nový kabát. Presnejšie tetovanie.

Hlavnou myšlienkou celého konceptu je teda trend, ktorý vznikol v devätnástom storočí. Historicky je s J&B spätý, pretože v dobe, kedy sa páni Justerini a Brooks začali venovať produkcii vlastného alkoholu, nastal vo Veľkej Británii rozmach tetovania ako spôsobu skrášľovania.

8e224b7366811ba3289a760bd9b52c58 0fba4ea0347dd73ea96e0019b7568740

Po prvýkrát boli fľaše obalené latexom. Ten musel mať tú správnu hrúbku. Dosť tenký na to, aby sa dalo s ním pracovať a tvarovať ho, no zároveň dostatočne pevný, aby vydržal nanášanie tetovania. Latexovú vrstvu využívajú tatéri napríklad pri trénovaní nových kúskov.

Materiál, pokrývajúci fľašky, bol zároveň zafarbený tak, aby dokonalejšie pripomínal ľudskú pokožku. A koľko trvalo potetovať jedného skleného zákazníka? Dvadsať hodín. Limitovaná edícia bola dostupná k predaju v Paris‘ Publicis Drugstore, odkiaľ si ju mohli zákazníci odniesť zabalenú v čiernej debničke dekorovanej sieťotlačou.

8f2290a35996e46815325f12a5adb4f9 575843da577c415f0d8120f48c5c4702

 

Pozrite si krátke video o tom, ako sa projekt realizoval:

 

zdroj: designtaxi.com, behance.net

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mať či nemať… vizitku?

Ako by asi vyzerala vizitka Williama Shakespeara, Ernesta Hemmingwaya či Vincenta van Gogha? Odpoveď na túto otázku len…