La Gran Fira de Valencia sa vracia po pandémii s hravým vizuálom

Festival, ktorý sa minulý rok nemohol konať, chce návštevníkom opäť pripomenúť radosť zo spoločného prežívania osláv.

Podujatie so 150 ročnou tradíciou prezentuje svoje najnovšie vydanie hravo nostalgickým štýlom s ilustráciou a stručným, no chytľavým HOLA! Tento pozdrav smeruje k mnohým veciam, ktoré možno zažiť v rámci niekoľkodňového mestského festivalu.

Okrem textového spracovania obsahuje plagát aj ilustrovaný pozdrav, v ktorom sa nachádzajú odkazy na spoločné užívanie si mesta, jeho parkov, slnka, kultúry a hudby.

Vizuál navrhlo štúdio Meteorito z Valencie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Obraz versus politický marketing

18.11.2014, 19:00 Trafo Studio Spravedlivost, slušnost, rodinné hodnoty. Abstraktní pojmy, které politickou arénu zaplavují ze všech stran –…
pokračovanie článku

Sila značky – séria vizuálov so zaujímavou myšlienkou

Branding je často dôležitejší ako si mnohí ľudia myslia. O tom je aj nasledovný projekt od Norte Branding, ktorý trochu mieša svetoznáme značky a ich produkty, aby práve na význam silnej značky poukázal.
pokračovanie článku

Písmo a farby – webinár

Poďme sa porozprávať o grafickom dizajne. Tentokrát stíhame, netlačí ma deadline. V treťom dieli porozprávam o tom, aká je úloha farby v typografii, ako s ňou pracovať a ako dokáže ovplyvniť čitateľnosť a emóciu z čítaného textu.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Nina

„Kontaktovali nás Vero Smith, abychom jim pomohli rozvinout vizuální identitu a navrhli obal pro jejich novou značku zdravých, ručně…