Warnerovci rebrandujú s novým štítom

Producentská spoločnosť sa rozhodla aktualizovať podobu svojho symbolu v spolupráci s Pentagramom.

Základná idea ostala zachovaná, avšak dizajnéri logo kompletne vyladili do podoby, ktorá prináša štít s proporciami podľa zlatého rezu aj vyváženejšími písmenami názvu. Cieľom bolo vytvoriť vzhľad, ktorý bude pôsobiť súčasnejšie a zároveň ponúkne dostatočnú flexibilitu pre dnešné využitie.

Práve toto bol v minulosti jeden z kameňov úrazu, ktorý Warner Bros. identifikoval. Množstvo titulov, ktoré vznikali pod hlavičkou štúdia sa prezentovalo nekonzistentne, logá boli často rozdielne, bez spoločných identifikátorov. Nový vizuálny štýl by mal tento problém odstrániť a zároveň poskytnúť dobrý základ na ďalšie ohýbanie v téme konkrétnych titulov Warner Bros.

Aktuálne logo ponúka 2 verzie – 2D “plochu” a 3D, ktorá má aj tieňovanie či gradient pre efekt priestorového objektu. Druhý spomínaný je určený primárne pre kinoprojekcie, kde môže práve priestorová animácia naplno vyniknúť.

 

zdoj: pentagram.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Blitsem Witblits

Blitsem Witblits je vyroben z hroznů Hanepoot, což je jihoafrické jméno pro Muscat of Alexandria. Wiblits, nebo taky “bílý…
pokračovanie článku

Značka zápisníkov remini

„Spomienky sú cenné vlastníctvo a zapisovanie perfektne aktivuje  rozum. Často nájdem riešenie problemu alebo úlohy vďaka poznámke, ktorú som…