Warnerovci rebrandujú s novým štítom

Producentská spoločnosť sa rozhodla aktualizovať podobu svojho symbolu v spolupráci s Pentagramom.

Základná idea ostala zachovaná, avšak dizajnéri logo kompletne vyladili do podoby, ktorá prináša štít s proporciami podľa zlatého rezu aj vyváženejšími písmenami názvu. Cieľom bolo vytvoriť vzhľad, ktorý bude pôsobiť súčasnejšie a zároveň ponúkne dostatočnú flexibilitu pre dnešné využitie.

Práve toto bol v minulosti jeden z kameňov úrazu, ktorý Warner Bros. identifikoval. Množstvo titulov, ktoré vznikali pod hlavičkou štúdia sa prezentovalo nekonzistentne, logá boli často rozdielne, bez spoločných identifikátorov. Nový vizuálny štýl by mal tento problém odstrániť a zároveň poskytnúť dobrý základ na ďalšie ohýbanie v téme konkrétnych titulov Warner Bros.

Aktuálne logo ponúka 2 verzie – 2D “plochu” a 3D, ktorá má aj tieňovanie či gradient pre efekt priestorového objektu. Druhý spomínaný je určený primárne pre kinoprojekcie, kde môže práve priestorová animácia naplno vyniknúť.

 

zdoj: pentagram.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

That Kind of Blue: poznáme Pantone farbu roka

Patrón farieb a farebných vzorkovníkov predstavil odtieň pre nadchádzajúci rok 2020. Ďalšie diely seriálu That Kind of Blue: poznáme…
pokračovanie článku

Rum s obalom od Studio Design Herynek ocenili v Nemecku!

Inšpirácia dobovými rytinami 19. storočia a výrazná čiernobiela štylizácia. To sú atribúty obalového dizajnu rumov od Studio Design Herynek. Produkt s názvom Austrian…