Warnerovci rebrandujú s novým štítom

Producentská spoločnosť sa rozhodla aktualizovať podobu svojho symbolu v spolupráci s Pentagramom.

Základná idea ostala zachovaná, avšak dizajnéri logo kompletne vyladili do podoby, ktorá prináša štít s proporciami podľa zlatého rezu aj vyváženejšími písmenami názvu. Cieľom bolo vytvoriť vzhľad, ktorý bude pôsobiť súčasnejšie a zároveň ponúkne dostatočnú flexibilitu pre dnešné využitie.

Práve toto bol v minulosti jeden z kameňov úrazu, ktorý Warner Bros. identifikoval. Množstvo titulov, ktoré vznikali pod hlavičkou štúdia sa prezentovalo nekonzistentne, logá boli často rozdielne, bez spoločných identifikátorov. Nový vizuálny štýl by mal tento problém odstrániť a zároveň poskytnúť dobrý základ na ďalšie ohýbanie v téme konkrétnych titulov Warner Bros.

Aktuálne logo ponúka 2 verzie – 2D “plochu” a 3D, ktorá má aj tieňovanie či gradient pre efekt priestorového objektu. Druhý spomínaný je určený primárne pre kinoprojekcie, kde môže práve priestorová animácia naplno vyniknúť.

 

zdoj: pentagram.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

DIW print: dávame papieru pridanú hodnotu

Ak si dnes firma dáva niečo tlačiť, musí to byť originálne a kreatívne. A práve na segment zušľachťovania  tlače vsádza aj bratislavský DIW print. Do ich portfólia zariadení aktuálne pribudla vlajková loď Konica Minolta - MGI Jet Varnish 3D Evo 52.
pokračovanie článku

Písma roku 2014 I.

The Next Web dal dohromady prehľad toho, čo zaujímavé vzniklo v oblasti typografie a medzi jednotlivými písmami možno nájsť aj…
pokračovanie článku

Idiot – nový animák zo Slovenska

Dnes by sme vám radi predstavili nový slovenský animovaný film. Jeho témou je altruizmus, čí presnejšie jeho nepochopenie.