Proud – experimentálny minipivovar so sviežou identitou

Nová tvár na pivárskej scéne sa prezentuje v segmente neopozeranou farebnosťou aj dômyselným logom.

Nový prúd

Vizuály zo segmentu alternatívnych pív sú často dôkazom, že branding tohto nápoja nemusí vždy byť historizujúci a tradičný. Takýmto potvrdením je aj nová identita Proudu.

Značka, ktorá patrí pod Plzeňský Prazdroj, varí svoje pivo v priestoroch bývalej elektrárne v Plzni, ktorá sa nachádza na sútoku Mže a Radbuzy. Odkazom na históriu miesta je teda aj samotný názov.

Otočka o 180°

Podobne ako značka a jej produkty je navrhnutá aj jej identita – založená na experimente a hravosti. V centre pozornosti tak stojí typografické logo, resp. ambigram, ktorý funguje aj pri otočení o 180 stupňov. Znak vlnky je okrem odkazu na vodné toky aj symbolom pre striedavý prúd, čo pekne prepája viacero motívov.

Pivovar dostal od dizajnérov aj vlastné písmo nazvané priliehavo Proud Grotesk, ktoré vytvoril Franco Jonas z Čile. Písmo spája technickú strohosť, remeselnosť ale aj určitú dávku hravosti. Súčasťou rodiny je aj stencilové písmo, ktoré autori vnímajú ako historické späté s pivovarníctvom. Proud Grotesk ponúka množstvo alternatívnych znakov, ktoré vedia ešte viac personalizovať vizuálny prejav značky.

Celkovo je vizualita pivovaru je podľa dizajnérov koncipovaná flexiblne, tak by sa s ňou dalo ďalej pracovať a prispôsobovať ju.

Branding novej značky pripravilo štúdio Artbureau.

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Coffee Branding Mock-Up za 29$

Na portáli Creative Market aktuálne môžete nájsť aj mock-up s tematikou kávy. S jeho pomocou môžete svoje návrhy prezentovať v realistickej forme. 
pokračovanie článku

Teta Drogerie má novú vizuálnu identitu

21 rokov. Presne toľko uplynulo od otvorenia prvej predajne siete drogérií Teta. Dnes prichádza tento koncern s novým logom,…
pokračovanie článku

850 ikon so zľavou 40% – len za 23 dolárov!

Na Dealotto sa objavila ďalšia zaujímavá ponuka. Tentoraz ide o set ikoniek v piatich rôznych veľkostiach. Kolekcia obsahuje až devätnásť…
pokračovanie článku

Retuš na počkanie s Erikom Johanssonom

CreativeDays, event organizovaný spoločnosťou Adobe sa konal len nedávno – 11. júna. Priniesol niekoľko zaujímavých talkov a porozprávať prišli ľudia…