Vizuálna identita inšpirovaná remeslom

Vizuálne identity sú často založené na jednom ikonickom prvku, ktorý je ďalej rozvíjaný v rámci jednotlivých výstupov a komunikačných celkov vytvorených pri práci s identitou. Príkladom práve takéhoto prístupu je identita z dielne Side by Side pre Nova Interiors.

Dizajnéri sa pri tvorbe vizuálnej tváre rodinného podniku inšpirovali remeslom, ktoré tvorí podstatu podnikania firmy. Tá sa špecializuje na veľkovýrobu nábytku s ručným finišom. Cieľom bolo pri tvorbe novej identity vytvoriť niečo, čo by odkazovalo na vysokú úroveň kvality a remeselnej precíznosti.

Side by Side sa rozhodlo pre nemenej precízny prístup vo svojom odbore a tak autori študovali prácu remeselníkov. Tak sa zrodila myšlienka pracovať pri navrhovaní identity s prvkom typického spôsobu spájania komponentov v drevárskej výrobe – s tzv. dovetailom.  Ako už názov napovedá, spoj skutočne pripomína chvost holubice.

Dizajnéri šli v koncepte tak ďaleko, že tento prvok aplikovali aj v rámci písma nazvaného príhodne Dovetail Rounded, ktoré v rámci identity vzniklo ako custom font pre Nova Interiors. Ďalej sa prvok spoja objavuje v rámci mnohých prezentačných výstupov a prkov, v offline i online línii komunikácie.

Custom font Dovetail Rounded

Prvok v rámci setu ikoniek

Čo na identitu Nova Interiors hovoríte? Páči sa vám koncept a jeho prevedenie?

 

zdroj: weandthecolor.com

            side-side.co.uk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

World Cup 2022 už má svoje logo

Do začiatku šampionátu v Katare ešte dva roky ostávajú, jeho vizuálnu tvár však už poznáme.