V čase, kedy sú obchody prepchaté vianočnými edíciami tovaru, vám prinášame jednu ukážku zo sveta. Počuli ste už o tomto porekadle: Keď Starbucks biele poháriky za červené vymení, od Vianoc nás už veľa nedelí? Alebo tak nejak. Skrátka, pozrite si vianočný Starbucks redizajn.
Na ich aktuálnych sezónnych kelímkoch nenájdete snehuliakov, santaklausov ani iné ikony tamojších Vianoc. Celkovo má nový koncept skôr komornejší ráz, ktorý nevystupuje (až) príliš do popredia. Osobne sa mi to k Vianociam celkom hodí. Každý predsa dobre poznáme prípady preplácaného vizuálu, kedy sa doslova strácame v lavíne prvkov, tvarov a farieb. No, toto nie je ten prípad.
Autori sa podľa vlastných slov inšpirovali kávou a jej pôvodom. Príliš veľké asociácie s týmto nápojom síce nevidím, ale možno ho pili pri skicovaní. Určite.
Terry Davenport, Senior viceprezident štúdia, ktoré má na starosti globálnu brand a kreatívnu komunikáciu Starbucks hovorí: „Tento rok sme sa rozhodli urobiť niečo iné. Začali sme kávovými rastlinami, farmami, či krajinami, odkiaľ k nám káva prichádza. Pozerali sme sa na tieto veci ako na grafické prvky a potom sme skúsili, či ich dokážeme stvárniť červeným štetcom a premeniť ich tak na jedinečnú sériu vianočných grafík.“
A ako sa na nový vianočný dizajn Starbucksu pozeráte vy? Páči sa vám alebo ste si práve oprskali klávesnicu cappuccinom?
zdroj: designtaxi.com