Zachytiť filozofiu a postoje značky, je pri návrhu jej identity to najdôležitejšie. A zároveň najťažšie. Na obmedzenom priestore musíte vyjadriť celú dušu spoločnosti a navyše urobiť to tak, aby to človeka, ktorý vec uvidí, skutočne chytilo. Aby uveril tomu, čo vidí. Pozrite sa teraz na príklad dizajnu, ktorému sa to celkom slušne podarilo. Navyše v krásne jednoduchej forme.
Ruské štúdio Eskimo sa mi po preskúmaní ich portfólia skutočne zapáčilo a asi budem aj naďalej sledovať ich nové práce. Projekt, ktorý sa vám teraz chystám predstaviť, robili pre škandinávsky online shop Deerz. Eskimáci sa rozhodli inšpirovať v škandinávskych motívoch:
„Našou úlohou bolo vytvorenie jednofarebného logotypu s jedinečným písmom, ktoré by sa dalo využiť pri rôznych typoch tovaru. Súčasťou projektu bolo napríklad aj vytvorenie štítkov na oblečenie.“
Práca na redizajne začala výskumom štýlov log. Varianty s množstvom detailov sa nezdala autorom ako vhodná pre konkrétneho klienta a preto sa rozhodli siahnuť po jednoduchších, no výraznejších formách vizuálnej komunikácie. Netreba asi dodávať, že takýto postup bol správnou voľbou.
Posúďte sami.
zdroj: creativebloq.com