Twister osviežuje svoju identitu

Ikona kúpalísk predstavila novú tvár, ktorá stavia do popredia nezameniteľný nanuk.

Dizajnéri z agentúry Sunhouse pôvodný wordmark prekreslili a zvýraznili v ňom jadro celého brandu, ktorý stojí práve na ikonickej zmrzline. V porovnaní s predchádzajúcou verziou upustili od fotorealizmu a zmnožených obrysových liniek. Update tak pôsobí celkovo ľahšie a viac priamočiaro, ale zachováva si kľúčové znaky, aby sa v mraziacom boxe nestratil.

Ilustrovaný twister lepšie zapadá do wordmarku ako jeho fotografia. Prekreslené w z názvu má odkazovať na špirálovitý tvar polevy. Jej detail slúži po novom aj ako určité orámovanie na balení so zmrzlinou.

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sada 50 ikon zadarmo!

Z graphicburger si môžete aktuálne stiahnuť napríklad aj túto sadu ikoniek v minimal štýle. Ich témou je bývanie a knižnica.…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Keyman

Značka Consultant Co., Ltd. byla založena v roce 2007. Je to inovativní společnost integrující design a vývoj produktů a prodeje. Má…
pokračovanie článku

Pôsobivé spojenia ilustrácie a brandingu

Ilustrácia zažíva vo svete rozmach. Stále viac a viac značiek či magazínov využíva práve toto médium na doplnenie obsahov,…