Trienále plagátu Trnava 2015

Galéria Jána Koniarka v Trnave dňa 3.9. 2015 o 17.00 v Kopplovej vile slávnostne otvára 9. ročník medzinárodnej súťaže plagátov TPT 2015. Výstava potrvá do 29. novembra 2015.

V dňoch 19. – 27. mája sa uskutočnilo prvé kolo hodnotenia prác. Prostredníctvom on-line hodnotiacej aplikácie porota vybrala z elektronických náhľadov do finále 370 plagátov z 3564 prihlásených.

Do finále postúpilo 369 plagátov (1 autor zo súťaže odstúpil) od 175 autorov z 37 krajín.

Plagáty finalistov budú reprodukované v oficiálnom katalógu a budú zaradené do zbierky plagátov GJK v Trnave.

Druhé kolo hodnotenia bude prebiehať 3.9. 2015 v predpoludňajších hodinách v Kopplovej vile za účasti porotcov: Fons Hickmann (DE), Karel Míšek (CZ), Julo Nagy (SK), Kari Piippo (FI) a Iva Babaja (HR) – prezidentka výkonného výboru ico-D.

Víťazi TPT 2015 budú vyhlásení na otvorení dňa 3.9. 2015 o 17.00 hod.

Medzi finalistami sa nachádzajú svetoznáme mená osobností dizajnu ako Alain Le Quernec, Stefan Sagmeister, Lex Drewinski, Jan Rajlich jr., István Orosz, Jean-Pol Rouard, Melchior Imboden, Finn Nygaard, Rambow Gunter a ďalší.

Záštitu nad podujatím TPT 2015 prevzali Minister kultúry Slovenskej republiky Marek Maďarič, predseda Trnavského samosprávneho kraja Ing. Tibor Mikuš, PhD. a Medzinárodná rada pre dizajn ico-D.

Hlavnými organizátormi TPT 2015 sú Trnavský samosprávny kraj a Galéria Jána Koniarka v Trnave. Spoluorganizátormi sú Slovenské centrum dizajnu v Bratislave, Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave, Mesto Trnava, Západoslovenské múzeum v Trnave, občianske združenie POSTER a občianske združenie Publikum.sk.

Kurátorom a koordinátorom projektu je Mgr. art. Robert Paršo.

Viac info na www.tpt.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sezónní balení čokolády Stelios Parliaros

Modrá znamená léto, ryby, modrá znamená modrou, znamená jedinečnost. Kreativní agentura ABOUT spolupracuje s panem Parliarosem už roky – vznikl vztah, který pokrývá celou škálu sezónních čokoládových obalů – od eklektického a rafinovaného luxusního přístupu, až po naivní a jedinečné subjektivní zvláštnosti.