Portál Logo Lounge nedávno zverejnil zhrnutie 15 významných trendov pre navrhovanie lôg v roku 2013. Ako zdroj pre analýzu poslúžila výskumníkom databáza, ktorá obsahovala cez 200 000 logotypov z viac než 100 krajín. Výsledky výskumu priniesli pätnásť typov lôg, ktoré sa v priebehu tohto roka výrazne rozšírili. Paleta štýlov je pritom stále veľmi pestrá – od lôg, ktoré sú inšpirované GPS pinmi po prepracovanejšie, vedecky vyzerajúce, ktoré pripomínajú napr. molekuly.
Logo Lounge si všíma nielen samotný dizajn loga, ale aj to, prečo logo vyzerá tak, ako vyzerá, resp. čo tento dizajn do istej miery ovplyvnilo. Domnievajú sa, že príčinou sú technologický vývoj a spoločenské trendy. Na druhej strane nezabúdajú hneď dodať, že tieto veci by nemali odrážať, ako dizajnéri s novými logami prichádzajú. Skôr si myslia, že by si mali tieto trendy všímať tak, aby dokázali vytvoriť silnejšiu identitu.
Nižšie si môžete prezrieť konkrétne príklady nových (a „nových“) trendov. Ktorý vás oslovil a nad ktorým naopak práve nechápavo krútite hlavou?
here
crossed
wave
molecules
nature marks
membrane
formula
bracketing
eyelet
slash
written
line-craft
badges
banners