Toaleťák, ktorý vám môže zachrániť… život

Aspoň podľa novej kampane, ktorú pre výrobcu domácej hygieny Violeta vytvorilo chorvátske Saatch & Saatchi.

Vizuál nového obalu toaletného papier správne tvarovaným výsekom s transparentnou časťou vytvára optickú ilúziu, ktorá spolu s trefným textom tlmočí dôležité posolstvo.

Balenia sú súčasťou a zároveň vstupným bodom spomínanej kampane, zameranej na zvýšenie povedomia o zdraví a prevencii rakoviny hrubého čreva. Inak (smrteľne) vážna téma je vďaka zvolenému tónu podaná odľahčene a poukazuje tak na aktuálnu tému, ktorá sa týka každého.

Shitty poster inside – aj na detailoch vidno, že téma autorov bavila.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vyzerá hodina v práci typografa?

Písma. Mnohí z nás ich využívame denne. Napriek tomu, sa asi iba málokto pozastaví nad tým, koľko času, energie…