Toaleťák, ktorý vám môže zachrániť… život

Aspoň podľa novej kampane, ktorú pre výrobcu domácej hygieny Violeta vytvorilo chorvátske Saatch & Saatchi.

Vizuál nového obalu toaletného papier správne tvarovaným výsekom s transparentnou časťou vytvára optickú ilúziu, ktorá spolu s trefným textom tlmočí dôležité posolstvo.

Balenia sú súčasťou a zároveň vstupným bodom spomínanej kampane, zameranej na zvýšenie povedomia o zdraví a prevencii rakoviny hrubého čreva. Inak (smrteľne) vážna téma je vďaka zvolenému tónu podaná odľahčene a poukazuje tak na aktuálnu tému, ktorá sa týka každého.

Shitty poster inside – aj na detailoch vidno, že téma autorov bavila.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – BRTL by Brutal

Současný sportovec má být sebevědomý, rozhodný a má udělat vše pro dosažení osobních cílů. Ve svých pravidlech nemá místo…
pokračovanie článku

k Macu vám darujeme PORSCHE

Do 31. augusta získate s novým počítačom Mac štýlový disk LaCie Porsche Design P’9223 Mobile s kapacitou 1 TB v hodnote 99…
pokračovanie článku

Superhrdinovia v barokovom šate

Keď si už myslíte, že vás ďalšie ilustrácie komiksových protagonistov nemôžu ničím prekvapiť, zistíte, že ste na omyle.…
pokračovanie článku

Minimize UI Kit zadarmo

Toto PSD je výborný východiskový bod pre vytváranie vlastného dizajnu. Všetky prvky su vektorové.