Rebranding prichádza ako súčasť novej komunikačnej stratégie. Centrum identitiy, logotyp, je po novom o čosi kompaktnejší a optimalizovanejší.
Iniciála prešla viacerými zásahmi s cieľom vylepšiť jej zrozumiteľnosť a celkový dojem. Oproti predchádzajúcej iterácii má precíznejšie riešené línie vychádzajúce z geometrie.
V miestach, kde sa horná horizontála pripája k drieku pridali dizajnéri viac hmoty a rovnako je tomu aj v dolnej pätke, vďaka čomu stojí T na pevných nohách a má výraznejší prejav aj v malých aplikáciách. Ďalšími zmenami sú napríklad kratšie ramená a celkovo robustnejšia silueta, ktorej boli prispôsobené aj zvyšné dva štvorčeky.
Redizajnované T sa v novej komunikácii objavuje výraznejším spôsobom a vďaka svojej konštrukcii funguje v rôznych typoch vizuálov a aplikáciách.