Bod po bode
Nová vizualita, najmä v prípade loga, predstavuje dramatický posun. Pôvodný wordmark v skriptovej typografii nahradila kombinácia symbolu iniciály s názvom operátora v bezpätkovom custom písme, ktoré pekne ladí s “okrúhlosťou” symbolu.
Emblém tvorí päť bodov (bodiek?), ktoré značka v prezentačných materiáloch uvádza ako odkaz na hodnotové piliere či regióny, v ktorých pôsobí. Kruhy v 2D aj 3D prevedení sú následne nosnými samostatnými prvkami, ktoré sa objavujú v rámci komunikačných výstupov.
Identita obsahuje písmo na mieru v tenkom reze, doplnené o pätkový Playifair Display v akurátne nenápadnej kurzíve, s ktorým vytvára kontrastnú dvojicu.
Staré vs. nové
Vyvážený mix
Značka pracuje s modernou a tech segmentu dôverne známou modrou farbou v odstupňovaných odtieňoch a v kontraste s bielou. Päť bodov je vďačným objektom na “rozbíjanie” a množenie v rámci vizuálov, či už statických alebo ešte lepšie animovaných. Zároveň ide o rámec, v ktorom je možné pomerne široko vytvárať variácie tvarov a štruktúr.
Vidno to aj v aplikáciách na nosičoch, kde sa objavuje naozaj množstvo rôznych smerov, ktoré miestami môžu pôsobiť nie úplne konzistentne. Akoby si Telefónica na úvod testovala, či bude viac fungovať korporátnejší alebo viac hravý tón komunikácie, na druhej strane však ide o vyvážený mix. Celkovo ide o vydarený redizajn, ktorý Telefónicu posúva do ďalšej etapy jej existencie.
zdroj: Telefónica