Najstarší a najväčší národný park na Slovensku predstavil nový vizuál, ktorý prichádza 20 rokov po predchádzajúcom žltozelenom logu. Kamzík ostal v centre pozornosti.
Identita začala ako bakalárska práca dizajnéra Milana Plevu, ktorý si tému podľa vlastných slov vybral preto, lebo má blízko k prírode aj horám. Autor patrí k pravidelným návštevníkom parku. Práve počas času stráveného v parku si začal všímať slabú úroveň jeho vizuálnej prezentácie. Problémom bolo nielen zastaralé logo ale aj orientačný systém, ktorý nebol jednotný (čo by, ostatne, mal byť jeden zo základných princípov každej navigačného systému).
Milan preto vo svojom koncepte priniesol návrh, ktorý okrem loga obsahoval aj podrobný manuál, ukážky redizajnu webstránky, či rôzne druhy identifikácie v podobe systému tabúľ a orientačných prvkov.
Po dokončení projektu sa rozhodol svoju víziu posunúť priamo TANAPu. Spätná väzba bola veľmi pozitívna. Práca na finalizácii začali na jar 2019 a logo bolo následne predstavené počas decembra tohto roku. Oproti pôvodnému konceptu finálne logo vzniklo z alternatívnej štylizácie symbolu kamzíka.
Pôvodný koncept nájdete na Behance autora.