Čerstvé kone? Wells Fargo predstavilo novú identitu

Spoločnosť zaoberajúca sa finančnými službami, ktorá vznikla ešte v roku 1852 a dnes má takmer 8 000 pobočiek, predstavila svoju aktualizovanú identitu.

V jej strede zostáva slab serif logotyp s úpravou jednotlivých znakov, po novom v bielej na červenom pozadí. Písmo prišlo o pätky písmen G, E či F.

Staré logo

 

Nové logo

 

Vizuálnou aktualizáciou prešiel aj ikonický dostavník s trojzáprahom. Autori identity ho prekreslili tak, aby viac vyhovovalo dnešným podmienkam používania. Nechýba ani detail v podobe pasažierov – i keď personál bol zredukovaný na jedného kočiša. Je fajn vidieť, že aj tradičný prvok vie ostať šmrncovný v dobe digitálu. V tomto prípade s vydarenou hrou svetla a tieňa prostredníctvom jedinej farby a negatívu.

Pôvodná grafika koča

Aktualizácia

 

Ako sa redizajn páči vám?

 

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Krása v detailoch: Tres Flechas

Obalový dizajn tohto mezcalu obsahuje viacero zaujímavých prvkov, ktoré začína samotnou fľašou a pokračuje na etikete.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – 20/20®

Riley & Riley Ltd. prodávají nápoj, který slibuje, že je prevencí kocoviny – je to směs vitamínů, rehydratačních…
pokračovanie článku

V jednoduchosti je krása

Instagram nemusí byť iba o filtrami nadopovaných gastro denníkoch. Peechaya Burroughs na svojom Instagrame zverejňuje oku lahodiace kompozície, ktoré…