Čerstvé kone? Wells Fargo predstavilo novú identitu

Spoločnosť zaoberajúca sa finančnými službami, ktorá vznikla ešte v roku 1852 a dnes má takmer 8 000 pobočiek, predstavila svoju aktualizovanú identitu.

V jej strede zostáva slab serif logotyp s úpravou jednotlivých znakov, po novom v bielej na červenom pozadí. Písmo prišlo o pätky písmen G, E či F.

Staré logo

 

Nové logo

 

Vizuálnou aktualizáciou prešiel aj ikonický dostavník s trojzáprahom. Autori identity ho prekreslili tak, aby viac vyhovovalo dnešným podmienkam používania. Nechýba ani detail v podobe pasažierov – i keď personál bol zredukovaný na jedného kočiša. Je fajn vidieť, že aj tradičný prvok vie ostať šmrncovný v dobe digitálu. V tomto prípade s vydarenou hrou svetla a tieňa prostredníctvom jedinej farby a negatívu.

Pôvodná grafika koča

Aktualizácia

 

Ako sa redizajn páči vám?

 

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – VII. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Deer Star

Deer Star je malý rodinný pivovar, který vznikl v roce 2018 v Bulharsku. Toto prvotřídní řemeslně vyráběné pivo se vaří…
pokračovanie článku

Čas na mliečnu desiatu – identita Mr. Milk

Trochu negativity nemusí byť vždy na škodu. Dizajnér Justin Ross Tolentino z kalifornského San Francisca sa v rámci školského projektu…