Čerstvé kone? Wells Fargo predstavilo novú identitu

Spoločnosť zaoberajúca sa finančnými službami, ktorá vznikla ešte v roku 1852 a dnes má takmer 8 000 pobočiek, predstavila svoju aktualizovanú identitu.

V jej strede zostáva slab serif logotyp s úpravou jednotlivých znakov, po novom v bielej na červenom pozadí. Písmo prišlo o pätky písmen G, E či F.

Staré logo

 

Nové logo

 

Vizuálnou aktualizáciou prešiel aj ikonický dostavník s trojzáprahom. Autori identity ho prekreslili tak, aby viac vyhovovalo dnešným podmienkam používania. Nechýba ani detail v podobe pasažierov – i keď personál bol zredukovaný na jedného kočiša. Je fajn vidieť, že aj tradičný prvok vie ostať šmrncovný v dobe digitálu. V tomto prípade s vydarenou hrou svetla a tieňa prostredníctvom jedinej farby a negatívu.

Pôvodná grafika koča

Aktualizácia

 

Ako sa redizajn páči vám?

 

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

That Kind of Blue: poznáme Pantone farbu roka

Patrón farieb a farebných vzorkovníkov predstavil odtieň pre nadchádzajúci rok 2020. Ďalšie diely seriálu That Kind of Blue: poznáme…
pokračovanie článku

Rum s obalom od Studio Design Herynek ocenili v Nemecku!

Inšpirácia dobovými rytinami 19. storočia a výrazná čiernobiela štylizácia. To sú atribúty obalového dizajnu rumov od Studio Design Herynek. Produkt s názvom Austrian…
pokračovanie článku

Logokvíz X. – viťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu Od designu k designu. Tým štastlivcom je… Ďalšie diely…