Jednoduchý nápad ako zjednotiť vizuálnu komunikáciu medzinárodnej agentúry, ktorej tím sa skladá z 12 rôznych krajín, má skúsenosti z 49 krajín a ich práca je viditeľná v 106 krajinách sveta. Rovnako ako pri práci agentúry GREY Singapure, ktorej práca pramení z medzinárodných skúseností, tak aj pri komunikácii kde je skladáme slová z 26 samostatných znakov do jedného významu.
GREY Singapure spracovala vlajky všetkých krajín sveta do jednoduchých tvarov, z ktorých je vyskladaná kompletná abeceda (teda okrem písmena X, ktoré je šedé – i keď ja by som ho dal ružové). Každá krajina má svoje vlastné zastúpenie v abecede, preto má abeceda niekoľko verzií písmen, čím celkový koncept ešte viac oživuje.
Agentúra používa abecedu pre jednak pre svoje vnútro korporátne účely, ale aj pre komunikáciu pre klientov, čím sa pekným spôsobom priznáva k multikultúrnemu zloženiu svojho týmu.
Matej Špánik
www.spanik.com
Twitter: @matejspanik
Instagram: @matejspanik