Subway predstavil nové logo

Svetový reťazec rýchleho občerstvenia nedávno predstavil novú vizuálnu identitu. Všimli ste si?

Logo prešlo viacerými zmenami. Vytratil sa Italic rez, wordmark po novom pôsobí geometrickým až strohým dojmom. Zdôraznený je aj prvok šípok – ich rohy sú ostrejšie a možno až príliš výrazné. Najmä šípka v rámci písmena Y na seba púta priveľa pozornosti, čiastočne aj vďaka väčšiemu presahu.

Subway_Logo_OG

pôvodné logo

Logo po novom sleduje aktuálne minimalistické trendy, no zároveň tak možno stráca čosi zo svojej jedinečnosti a pridáva sa k veľkému počtu viac-menej anonymných vizuálov.

 

subway_symbol_a

Zaujímavejšou časťou identity je symbol dvoch šipok, ktoré spolu vytvárajú písmeno S. Pravdepodobne bude využívané najmä v oblasti online komunikácie a social media.

Čo hovoríte na nové logo vy?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Backstage Talks medzi 20 naj obálkami sveta

Najnovšie číslo magazínu z produkcie štúdia Milk sa dostal do shortlistu Stack Awards v kategórii Cover of The Year. Zdieľa tak spoločnosť periodík…
pokračovanie článku

Ako môže dobré typo posunúť dizajn

Tvorbu grafického dizajnéra z Montrealu, Nicka Losacca, definuje v prvom rade fokus na písmo. Prostredníctvom neho dokáže pridať svojim dizajnom tú správnu váhu.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Cook & Nelson

Kreativní tým studia Butcher & Butcher byl osloven k vytvoření přizpůsobené kolekce individuálně vytvořených balení pro společnost Cook &…