Space for ideas – Guardian predstavil novú identitu

Update vizuálu sa má dotknúť tak printu, webu ako aj appky. Nové logo prichádza hneď s niekoľkými zmenami. Aktualizované písmo, odlišná kompozícia a zmenou je v neposlednom rade aj použitie veľkých písmen v oboch slovách.

Logo je po novom ostrejšie, opticky vyššie a jeho proporcie sa odlišujú výraznejšie ako to bolo v prípade predošlého loga. Práve iniciály dodávajú názvu značky dojem novinových titulkov.

Farebnosť taktiež prešla premenou – od odtieňov modrej k výraznej čiernej na bielom podklade.

Pôvodné logo

Nové logo

 

Kľúčovým claimom je v prípade redizajnu myšlienka “space for ideas” teda priestor pre nápady a nové myšlienky:

Ako sa vám páči aktuálny redizajn identity The Guardian?

 

zdroj: underconsideration.com

     itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aké obaly bodovali na A’ Design Awards

Prestížna súťaž orientovaná na viacero odvetví dizajnu každoročne prináša prierez tými najzaujímavejšími prácami. Už o pár dní sa končí…
pokračovanie článku

Pred tlačiarom sme si všetci rovní?

Stretol som priateľa, ktorý má priateľa a ten je nešťastný. Vydáva dlho pripravovanú knihu umeleckých fotografií a peňazí je na…
pokračovanie článku

Inšpiratívna ilustrácia: Tom Haugomat

Vizuály z produkcie parížskeho ilustrátora majú svoj charakteristický štýl, ktorý pritiahne pozornosť už pri provom pohľade.