Space for ideas – Guardian predstavil novú identitu

Update vizuálu sa má dotknúť tak printu, webu ako aj appky. Nové logo prichádza hneď s niekoľkými zmenami. Aktualizované písmo, odlišná kompozícia a zmenou je v neposlednom rade aj použitie veľkých písmen v oboch slovách.

Logo je po novom ostrejšie, opticky vyššie a jeho proporcie sa odlišujú výraznejšie ako to bolo v prípade predošlého loga. Práve iniciály dodávajú názvu značky dojem novinových titulkov.

Farebnosť taktiež prešla premenou – od odtieňov modrej k výraznej čiernej na bielom podklade.

Pôvodné logo

Nové logo

 

Kľúčovým claimom je v prípade redizajnu myšlienka “space for ideas” teda priestor pre nápady a nové myšlienky:

Ako sa vám páči aktuálny redizajn identity The Guardian?

 

zdroj: underconsideration.com

     itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

The Žurnál – Každý může být hrdina

Diářovým nadšencům přibyl do sbírky další zajímavý lokální projekt. The Žurnál je půlroční diář, který pomůže uživateli uvědomit…