Space for ideas – Guardian predstavil novú identitu

Update vizuálu sa má dotknúť tak printu, webu ako aj appky. Nové logo prichádza hneď s niekoľkými zmenami. Aktualizované písmo, odlišná kompozícia a zmenou je v neposlednom rade aj použitie veľkých písmen v oboch slovách.

Logo je po novom ostrejšie, opticky vyššie a jeho proporcie sa odlišujú výraznejšie ako to bolo v prípade predošlého loga. Práve iniciály dodávajú názvu značky dojem novinových titulkov.

Farebnosť taktiež prešla premenou – od odtieňov modrej k výraznej čiernej na bielom podklade.

Pôvodné logo

Nové logo

 

Kľúčovým claimom je v prípade redizajnu myšlienka “space for ideas” teda priestor pre nápady a nové myšlienky:

Ako sa vám páči aktuálny redizajn identity The Guardian?

 

zdroj: underconsideration.com

     itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

O sile symbolov

Chvíľu som váhal s touto témou, ktorá je už vianočná, no obchodné reťazce neváhali a Vianočná sezóna je už v …
pokračovanie článku

Slovenský dizajn je živý a aktívny

Do 13. ročníka súťaže Národná cena za komunikačný dizajn 2016 sa zaregistroval rekordný počet prihlášok. Rozhodnutie sústrediť sa tento…
pokračovanie článku

Tripadvisor má nové logo!

Svetoznámy cestovný poradca nedávno rebrandoval v spolupráci s Mother Design.