Slovenská sporiteľňa oddnes s vynoveným logom

Slovenská sporiteľňa takmer na deň presne po 11 rokoch mierne upravuje svoje logo. Banka aj naďalej bude používať typické červené písmeno S, no vynovené logo bude krajšie a modernejšie. Zmenou loga postupne prechádzajú aj ostatné krajiny skupiny Erste. S omladením značky nebudú spojené žiadne dodatočné náklady.

„Prechod na nové, svieže a moderné logo bude postupný organický proces, ktorý pre banku nepredstavuje žiadne náklady navyše, “ povedal Juraj Barta, riaditeľ marketingu a analýz trhu Slovenskej sporiteľne.

Vynovené logo má sýtejšiu modrú farbu a v názve banky je väčším písmom zvýraznené slovo Slovenská.  Navyše, banka bude po novom využívať vo všetkých komunikačných materiáloch exkluzívne navrhnuté Erste písmo. Úpravou neprešlo len samotné logo Slovenskej sporiteľne. Oživenie sa dotklo celého dizajn manuálu, ktorý určuje aj vzhľad webovej stránky a všetkých ostatných komunikačných materiálov.

Zmenou loga postupne prechádzajú všetky krajiny skupiny Erste. Prvé boli banky v Chorvátsku a v Srbsku, ktoré projekt odštartovali začiatkom októbra. Ďalšie krajiny budú omladzovať svoje logá do marca 2014.

slsp1

 Vynovené logo

  

 

 slsp2

Logo po privatizácií v roku 2002

 

 

slsp3 

Pôvodné logo

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Spout Coffee, Cadillac mezi kávami

Spout je speciální pražírna, která vyrábí vysoce kvalitní kávové nápoje. V tomto projektu chtěli zvýraznit luxusní a velmi chutnou kávu pomocí černých a zlatých tónů. Tyto faktory podpořili silnou a odvážnou typografií.
pokračovanie článku

Tieto kresby môžete (takmer) vziať do ruky

Existujú rôzne štýly ilustrácie. Niektoré svet okolo nás prezentujú prostredníctvom jedinečnej autorskej optiky. Iné zase verne dokumentujú predlohu. Občas…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Bear River Brewing

Bear Rive Brewing je řemeslně vyráběné pivo v Tampě na Floridě. Za názvem, logo deignem a celým brandingem i obalovým designem…
pokračovanie článku

Sila značky – séria vizuálov so zaujímavou myšlienkou

Branding je často dôležitejší ako si mnohí ľudia myslia. O tom je aj nasledovný projekt od Norte Branding, ktorý trochu mieša svetoznáme značky a ich produkty, aby práve na význam silnej značky poukázal.