Škandinávske múzeum umenia predstavilo novú identitu

Škandinávsky dizajn je známy svojou vyváženosťou, minimalizmom či sofistikovanosťou. Najnovším príkladom, ktorý podporuje toto tvrdenie je aj identita Škandinávskeho múzea umenia.

Múzeum Saastamoinen Foundation má podľa oficiálnych vyjadrení jednu z najrozsiahlejších súkromných zbierok vo Fínsku. Napriek tomu, že vzniklo už v roku 1968, doteraz nemalo vlastnú identitu. Navrhnúť ju bola úloha, ktorej sa zhostil helsinský dizajnér Tony Eräpuro a konzultantská spoločnosť Kuudes Kerros.

Výsledkom tohto spojenia síl je identita, ktorá zaujme na prvý pohľad. Vizuál využíva písmená z názvu múzea, ktoré sa na propagačných materiáloch objavujú v rôznych kompozíciách a veľkostiach, čo vytvára zaujímavý kontrast. Nielen na konkrétnom nosiči ale aj v rámci identity ako celku.

7 5 3 2 4 6

Projekt si môžete pozrieť aj na Behance.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Súťaž s Nikonom mala uletený výsledok

Mýliť sa je ľudské a aj Nikonu sa nedávno na Facebooku celkom zadarilo. V rámci vyhlásenej súťaže totiž značka ocenila…
pokračovanie článku

Najlepší notebook s Windowsom? Macbook Pro.

Tomu sa hovorí irónia. Pri tom množstve laptopov s nainštalovaným operačným systémom Windows je celkom prekvapením, že prvú priečku…
pokračovanie článku

HypeForType má nový web

Portál, na ktorom môžete nájsť množstvo zaujímavých písiem, prichádza s redizajnom stránky. Čo je nové?