Škandinávske múzeum umenia predstavilo novú identitu

Škandinávsky dizajn je známy svojou vyváženosťou, minimalizmom či sofistikovanosťou. Najnovším príkladom, ktorý podporuje toto tvrdenie je aj identita Škandinávskeho múzea umenia.

Múzeum Saastamoinen Foundation má podľa oficiálnych vyjadrení jednu z najrozsiahlejších súkromných zbierok vo Fínsku. Napriek tomu, že vzniklo už v roku 1968, doteraz nemalo vlastnú identitu. Navrhnúť ju bola úloha, ktorej sa zhostil helsinský dizajnér Tony Eräpuro a konzultantská spoločnosť Kuudes Kerros.

Výsledkom tohto spojenia síl je identita, ktorá zaujme na prvý pohľad. Vizuál využíva písmená z názvu múzea, ktoré sa na propagačných materiáloch objavujú v rôznych kompozíciách a veľkostiach, čo vytvára zaujímavý kontrast. Nielen na konkrétnom nosiči ale aj v rámci identity ako celku.

7 5 3 2 4 6

Projekt si môžete pozrieť aj na Behance.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logoseriál: Škoda Auto

Ak vynecháme samotné kvality motorových vozov, tak česká automobilka za svoju celosvetovú popularitu vďačí aj svojmu sponzorstvu Tour…