Škandinávske múzeum umenia predstavilo novú identitu

Škandinávsky dizajn je známy svojou vyváženosťou, minimalizmom či sofistikovanosťou. Najnovším príkladom, ktorý podporuje toto tvrdenie je aj identita Škandinávskeho múzea umenia.

Múzeum Saastamoinen Foundation má podľa oficiálnych vyjadrení jednu z najrozsiahlejších súkromných zbierok vo Fínsku. Napriek tomu, že vzniklo už v roku 1968, doteraz nemalo vlastnú identitu. Navrhnúť ju bola úloha, ktorej sa zhostil helsinský dizajnér Tony Eräpuro a konzultantská spoločnosť Kuudes Kerros.

Výsledkom tohto spojenia síl je identita, ktorá zaujme na prvý pohľad. Vizuál využíva písmená z názvu múzea, ktoré sa na propagačných materiáloch objavujú v rôznych kompozíciách a veľkostiach, čo vytvára zaujímavý kontrast. Nielen na konkrétnom nosiči ale aj v rámci identity ako celku.

7 5 3 2 4 6

Projekt si môžete pozrieť aj na Behance.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

New York – nové serif písmo pre Apple

Značka nedávno predstavila novinku, ktorá rozšíri rady existujúcich písiem jej systémov. Je odkazom na historické štýly písma a má…
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: Womb Stories

Značka dámskej hygieny Bodyform uviedla animovaný film Womb Stories, ktorý chce odstrániť mýty a tabu súvisiace s fázami, ktoré ženy zažívajú od ich prvej menštruácie až po menopauzu.