Side projects, alebo veci, ktorým sa človek venuje, keď zhasne lampu na svojom pracovnom stole, som vždy považoval za skvelý spôsob doplnenia kreatívnej energie a zdroj inšpirácie. Navyše, tieto záľuby, z ktorých sa časom stalo niečo vážnejšie, inšpirujú nielen toho, kto sa im venuje, ale často aj ľudí okolo. To je na nich najkrajšie. Tentokrát o projekte, ktorý pracuje s médiom, ktoré v dnešnej dobe internetu a online komunikácie je skôr predmetom do zbierky. To však neznamená, že sa nemôže stať aj námetom na dizajnový projekt. Ako v prípade toho, ktorý vám predstavíme dnes.
Grécko. Krajina s nemalými problémami a kontroverziou, ponúka aj svoju inú stránku. Aspoň čo sa týka projektu, za ktorým stojí Mike Karolos.
Dizajnér sa narodil v anglickom Manchesteri, detstvo a celý život však strávil v Grécku, kde doteraz žije a pracuje. Jeho Destination Greece má za cieľ ukázať výraznú rozmanitosť krajiny. Pokúša sa o to sériou známok stvárnených v ilustrovanom abstraktnom štýle. A aký bol dôvod pre vznik projektu?
Práve spomínaný negatívny obraz Grécka vo svete, ktorý sa za posledné roky stal spätý s touto krajinou. Preto sa Mike rozhodol ukázať pohľad na Grécko, na ktorý sa pomaly zabudlo. Tento pohľad je plný farieb a predstavuje výjavy z podmanivej prírody, histórie či národnej kuchyne. Vznikli tak konkrétne známky, ktoré prezentujú typické motívy v Mikeovom charakteristickom vizuálnom štýle.
Grécke ostrovy, starobylé artefakty či pamiatky, pláže, tradičná architektúra či jedlo. To všetko môžete nájsť pri pohľade na jednotlivé dizajny. Ak sa vám práca Mikea Karolosa páči, navštívte aj jeho web.
Kompletná séria
Detail známky
Známky verne reflektujú svoju predlohu
Aplikácia
zdroj: weandthecolor.com, smirapdesigns.co