Printová kampaň priamočiaro upozorňuje na riziko fajčenia

Vizuály vznikli pre Cancer Society of Finland a využívajú veľmi aktuálny aspekt.

Kampaň, ktorú vytvorilo TBWA/Helsinki, sa vyhýba tradičným heslám v zmysle, že fajčenie zabíja alebo spôsobuje rakovinu a ďalšie zdravotné problémy. Namiesto toho sa kreatívci rozhodli využiť tému, ktorú v súčasnosti zdieľame všetci.

Tou je pandémia koronavírusu. Ochorenie má pre ľudí, ktorí fajčia, často ťažký priebeh a zároveň sa počas pandémie objavil znepokojujúci trend, kedy ľudia zdieľali fotky ako fajčia cigarety cez diery vo svojom rúšku. Tento motív zachytili autori kampane v jednoduchom vizuále, ktorý do centra pozornosti stavia, portréty ľudí v rúškach s vypálenou dierou po cigarete a jedinou vetou, ktorá poukazuje na problém.

zdroj: Communication Arts

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

BRAND/ BUILDING: prakticky & účelne

13. marec 2014, 17:30 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, Bratislava Kurz (možná přesněji výcvik) je postaven pro všechny zájemce…
pokračovanie článku

Focus stacking

Makro fotografia je krásna vec. Umožňuje nám vnímať tvary a štruktúry tých najdrobnejších predmetov, pozrieť sa do tváre hmyzu…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – čínský rebrand KFC

2017 byl rok 30. výročí uvedení KFC na čínský trh. Zbrusu nový obal extrahuje základní prvky vize společnosti KFC…
pokračovanie článku

Typotipy 1: Sans serify

Písma sú jedným zo základných materiálov pre väčšinu grafického dizajnu. V súčasnosti existuje obrovské množstvo rôznych fontov. Asi pre každú…