Printová kampaň priamočiaro upozorňuje na riziko fajčenia

Vizuály vznikli pre Cancer Society of Finland a využívajú veľmi aktuálny aspekt.

Kampaň, ktorú vytvorilo TBWA/Helsinki, sa vyhýba tradičným heslám v zmysle, že fajčenie zabíja alebo spôsobuje rakovinu a ďalšie zdravotné problémy. Namiesto toho sa kreatívci rozhodli využiť tému, ktorú v súčasnosti zdieľame všetci.

Tou je pandémia koronavírusu. Ochorenie má pre ľudí, ktorí fajčia, často ťažký priebeh a zároveň sa počas pandémie objavil znepokojujúci trend, kedy ľudia zdieľali fotky ako fajčia cigarety cez diery vo svojom rúšku. Tento motív zachytili autori kampane v jednoduchom vizuále, ktorý do centra pozornosti stavia, portréty ľudí v rúškach s vypálenou dierou po cigarete a jedinou vetou, ktorá poukazuje na problém.

zdroj: Communication Arts

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ocenenia za najlepšie slovenské hry získali Way of the Hunter a Port City: Ship Tycoon

Slovenská videoherná tvorba neprestajne napreduje a aj u nás vznikajú každoročne desiatky titulov, ktoré hrajú milióny hráčov po celom svete. Slovenská asociácia herných vývojárov po dvoch rokoch udeľovala nové národné ocenenia Golden BiT Awards, aby tak vyzdvihla tie najkvalitnejšie digitálne hry so slovenským pôvodom.