Kalifornský gigant ešte v lete minulého roku napadol žiadosť o udelenie ochrannej známky pre značku Prepear. Oficiálnym dôvodom bola údajná podobnosť loga so symbolom hrušky a loga Apple.
Malá spoločnosť, ktorá sa venuje celkom odlišnému odvetviu, po vzniku sporu spustila aj petíciu, pod ktorú sa podpísalo štvrť milióna ľudí a ktorá žiadala od Apple, aby svoju sťažnosť na značku, ktorá sa iba snažila ochrániť trademarkom svoje logo. Apple bol cieľom kritiky aj v médiách a fórach. Koncom roka 2020 bol proces na mesiac zastavený, keďže obe spoločnosti pristúpili k rokovaniam o urovnaní sporu.
Nakoniec sa ukázalo,že Apple prekážal podobný tvar lístku. Prepear preto aktualizoval svoj symbol, ktorý teraz má tento prvok v inom tvare. Zdá sa, že tento “refresh” identity bol pre Apple dostatočný.
zdroj: iPhone in Canada