Pôsobivé využitie dvoch farieb v brandingu

Dnes pre vás máme tip na inšpiráciu v podobe niekoľkých vizuálnych identít. Všetky pritom spája jedno – dvojfarebnosť.

Každá značka sa snaží vytvoriť si do istej miery jedinečný imidž, identitu, prostredníctvom, ktorej bude komunikovať s ľuďmi. V procese vytvárania brandingu aj jeho následnej existencie hrajú dôležitú úlohu práve farby. Špecifické odtiene a kombinácie, ktoré sa časom stanú pre konkrétnu značku typické.

Obľúbeným je trend využívania dvoch farieb v rámci určitej identity. Takéto palety často dokážu zaujať už na prvý pohľad a pritiahnuť tak pozornosť k tomu podstatnému značke, ktorá sa za identitou skrýva.

6

Kandinsky od Juana Pabla Imbrogna

 

1

Gauthier & Noiet od Justina Becharda

 

5

Look Upstairs od Luisa Coderquea

 

2

Woodstock Sawmill od Tough State Design

 

4

Club Man Shop od Calvina Tana

 

3

JMO od The Plant

 

2

Trawor Maritime Corp. od Pixelarte

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

WD® ponúka úplne vlastný osobný cloud

Nový externý disk My Cloud™ poskytuje ľahké ukladanie dát, jednoduchý prístup a zdieľanie fotografií, videa a ďalších súborov kedykoľvek a na…
pokračovanie článku

Nejnovější Font č. 180 je právě v prodeji

Na co se můžete těšit v posledním letošním čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI společností s potřebami pro miminka, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie nebo grafického software a věnujeme se také fotoaparátům a fotopříslušenství…
pokračovanie článku

Florida Panthers má nové logo

Klub NHL vznikol ešte v roku 1993 a jeho predošlé logo zdobilo dresy hráčov neuveriteľných 23 rokov. Za novou identitou…