— Predchádzajúci
Prihláste sa do sútaže plagátov TPT 2015
Následujúci —
Pohyblivá inšpirácia – Nike AIR
Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Pandémia ľahostajnosti: Nová kampaň Sea Shepherd
- 8. júla 2020
Latexové rukavice ako ochranný prostriedok v súčasnej situácii využívajú milióny ľudí. Kde však končia tieto nerecyklovateľné kusy odpadu?
Čo majú spoločné príslovia a HIV vám povie nová kampaň Loono
- 14. augusta 2020
Kampaň #doledobry zaujme custom fontom a prácou s ľudovými múdrosťami.
Jsme jedna smečka. Zoo Brno oslavuje novou vizuální identitou sounáležitost lidí a zvířat.
- 10. júna 2024
Zoo Brno představuje svou novou vizuální identitu, kterou vytvořilo NEON studio na základě dvoukolové soutěže. Návštěvníky zve, aby se stali členy smečky a reflektuje poslání zahrady v oblasti ochrany přírody a vzdělávání.
Používate tieto pojmy správne?
- 9. marca 2016
Počúvame ich denne alebo takmer denne. Čítame a píšeme ich v mailoch. Ale vieme, čo skutočne znamenajú?
Vizuál, jak se paIII – Praha 3 má novú identitu
- 17. januára 2020
Návrh od Jakub Vaněk Studio sa rozvíja okolo hravého uchopenia symbolu rímskej trojky a výsledkom je svieži vizuálny štýl.
Ach, tie obaly – Bom Dia Alacati
- 16. apríla 2021
Bom Dia je snídaňový, brunchový a koktejlový bar v tureckém İzmiru. Jedná se o oblíbený spot místních obyvatel i rekreantů.