Video vzniklo v produkcii britskej režisérky Anny Ginsburg a štúdia Strange Beast, ktoré sa špecializuje na animovanú tvorbu.
V jemných odtieňoch a zároveň komplexne ponúka pohľad na vzťah žien k ich prsiam. Pri tvorbe bolo dôležité stvárniť rôzne podoby tejto časti ženského tela v pestrých farbách, aby video dokázalo prehovoriť k čo najširšej skupine divákov.
Kampaňový spot obsahuje v závere claim, ktorý podčiarkuje celú myšlienku o dôležitosti prevencie. Love them. Hate them. Check them. Režisérka Anna Ginsburg k videu:
Dúfam, že video pomôže ženám cítiť sa menej osamelo a inšpiruje ich k vytvoreniu si vzťahu k svojim prsiam, nech sú akékoľvek. Zo všetkého najviac dúfam, že posolstvo videa ich bude inšpirovať, aby svoje prsia pravidelne kotrolovali, bez ohľadu na to, aký k nim majú vzťah.
zdroj: Creative Boom