Pohyblivá inšpirácia: Love-Hate Relationship

Dnešné video je súčasťou zdravotníckej kampane Check Them, zameranej na prevenciu rakoviny prsníka.

Video vzniklo v produkcii britskej režisérky Anny Ginsburg a štúdia Strange Beast, ktoré sa špecializuje na animovanú tvorbu.

V jemných odtieňoch a zároveň komplexne ponúka pohľad na vzťah žien k ich prsiam. Pri tvorbe bolo dôležité stvárniť rôzne podoby tejto časti ženského tela v pestrých farbách, aby video dokázalo prehovoriť k čo najširšej skupine divákov.

Kampaňový spot obsahuje v závere claim, ktorý podčiarkuje celú myšlienku o dôležitosti prevencie. Love them. Hate them. Check them. Režisérka Anna Ginsburg k videu:

Dúfam, že video pomôže ženám cítiť sa menej osamelo a inšpiruje ich k vytvoreniu si vzťahu k svojim prsiam, nech sú akékoľvek. Zo všetkého najviac dúfam, že posolstvo videa ich bude inšpirovať, aby svoje prsia pravidelne kotrolovali, bez ohľadu na to, aký k nim majú vzťah.

zdroj: Creative Boom

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Zlatá stuha pozná víťazov ročníka 2020

V 28. ročníku prestížnej ceny za najlepšie knihy pre deti a mládež tento rok súťažilo viac než 180 publikácií. Ktoré z nich zvíťazili?
pokračovanie článku

Mockup polepu dodávky zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na vcelku nevšedný mockup. S jeho pomocou môžete prezentovať svojer dizajny z oblasti polepu vozidiel.