Pohyblivá inšpirácia: Love-Hate Relationship

Dnešné video je súčasťou zdravotníckej kampane Check Them, zameranej na prevenciu rakoviny prsníka.

Video vzniklo v produkcii britskej režisérky Anny Ginsburg a štúdia Strange Beast, ktoré sa špecializuje na animovanú tvorbu.

V jemných odtieňoch a zároveň komplexne ponúka pohľad na vzťah žien k ich prsiam. Pri tvorbe bolo dôležité stvárniť rôzne podoby tejto časti ženského tela v pestrých farbách, aby video dokázalo prehovoriť k čo najširšej skupine divákov.

Kampaňový spot obsahuje v závere claim, ktorý podčiarkuje celú myšlienku o dôležitosti prevencie. Love them. Hate them. Check them. Režisérka Anna Ginsburg k videu:

Dúfam, že video pomôže ženám cítiť sa menej osamelo a inšpiruje ich k vytvoreniu si vzťahu k svojim prsiam, nech sú akékoľvek. Zo všetkého najviac dúfam, že posolstvo videa ich bude inšpirovať, aby svoje prsia pravidelne kotrolovali, bez ohľadu na to, aký k nim majú vzťah.

zdroj: Creative Boom

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Štáty USA s vlajkami Hry o tróny

Sledujete Game of Thrones? Ak hej, mohla by sa vám táto séria vizuálov páčiť. Ich spoločným motívom je…
pokračovanie článku

Hľadáme deétepáka!

V Istropolitana Ogilvy hľadáme DTP grafika, ktorý nemá problém s InDesignom, Photoshopom a Illustrátorom, miluje MAC-ky, má aspoň 3-ročnú prax…