Pohyblivá inšpirácia – Lifebuoy: Bish, Bash, Bosh

Dnes pre vás máme animovaný spot, ktorý bol jedným z najobľúbenejších videí svojej kategórie uplynulého roku.

Flat vizuál v zjednodušenej štylizácii zvýraznený čiernou linkou zaujme na prvý pohľad, o to viac v pohybe vo forme animovaného videa. Reklama na dezinfekčný gél na ruky od Lifebuoy pripomína hudobné video, s chytľavou melódiou a textom popisujúcim rôzne situácie, kedy produkt príde vhod.

Cieľom kreatívy k videu bolo podľa autora Dana Woodgera prísť s niečím pozitívnym a zábavným, najmä v roku ako bol ten minulý. Bolo preto dôležité zachovať zdravý balans, keďže s ohľadom na prebiehajúcu pandémiu mohlo ísť o citlivú tému. Dan na projekte pracoval s tímom animátorov a výsledok si môžete pozrieť nižšie:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Chiaro Gin

Chiaro – italsky světlé, svítící, světlo… Vzhled Chiaro Ginu byl navržen jako nový přírůstek ve společnosti Spicers Wine…
pokračovanie článku

Sensorium Festival prepojil ľudí v otázke digitálnej prítomnosti a budúcnosti aj počas pandémie

V sobotu 29. augusta 2020 festival Sensorium vyvrcholil do imerzívneho zážitku, ktorým ukončil svoj bohatý program o digitálnej kultúre a umení na Slovensku. Festival digitálneho umenia sa okrem Bratislavy prvýkrát uskutočnil aj v Košiciach, Banskej Bystrici, Trnave a Žiline s cieľom budovať povedomie a rozprúdiť diskusiu o každodennom živote s novými technológiami.