Západočeské mesto sa po novom bude navonok prezentovať vizuálnym štýlom, ktorého základ tvorí šípka s názvom metropoly. Tá je vždy doplnená o rôzne prívlastky späté s mestom. Pozrite sa na identitu detailnejšie.Nová vizualita nadväzuje na historický odkaz heraldiky, základnými farbami sú preto práve zelená a žltá. A ako vidí nové logo primátor Martin Zrzavecký?
“V jednoduchosti je sila. Som presvedčený, že kúzlo nového loga sa ukáže vo chvíli, kedˇbude používané pri rôznych príležitostiach.”
Autorsky návrh zastrešilo Dynamo design s.r.o. Štúdio stojí aj za viacerými známymi vizualitami ako nparíklad Air Bank, Škoda Transportation, Rock for People či Akademia věd České republiky.
Vizuálný štýl ktorý navrhli má podľa nich vystihovať patriotizmus obyvateľov i rozmanitosť mesta. Ako vhodný nástroj pre dosiahnutie týchto cieľov vidia práve otvorený a hravý systém. V tomto prípade ide o koncept základnej časti loga a modulárnej doplnkovej časti obsahujúcej text podľa konkrétnej príležitosti. Nechýbajú ani drobné vtípky ako napríklad nárečové skvosty na odznakoch.
Vizuálna identita z ich dielne by sa mala začať využívať v praxi od júna 2016, proces implementácie potrvá niekoľko mesiacov. Ako sa vám identita páči?
zdroj: font.cz