Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.

Kampaň vznikla pre tamojšiu najväčšiu spoločnosť zaoberajúcu sa produkciou farieb – Tambour Paint. Každý z vizuálov ukrýva určitý skrytý vtip – význam, ktorý možno dekódovať práve prostredníctvom farebných odtieňov. Skúste:

2 3 1

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Chiaro Gin

Chiaro – italsky světlé, svítící, světlo… Vzhled Chiaro Ginu byl navržen jako nový přírůstek ve společnosti Spicers Wine…
pokračovanie článku

Paper Book – listovanie, ktoré inšpiruje

Papierové vzorkovníky. Kto by ich nemal rád. Papierové pásiky od výmyslu sveta s rôznymi vlastnosťami a vzhľadom sú niečím, nad…