Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.

Kampaň vznikla pre tamojšiu najväčšiu spoločnosť zaoberajúcu sa produkciou farieb – Tambour Paint. Každý z vizuálov ukrýva určitý skrytý vtip – význam, ktorý možno dekódovať práve prostredníctvom farebných odtieňov. Skúste:

2 3 1

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Typografický workshop

Poctivo plánuje na koniec mája typografický workshop. Momentálne sa hľadajú vhodné priestory. Ďalšie informácie sa dozviete včas aj…
pokračovanie článku

Galastream k NCD 2020 už dnes o 20-tej!

Ste zvedaví, kto zvíťazil v aktuálnom ročníku prestížnej dizajnérskej súťaže? Nezmeškajte online vyhlásenie výsledkov!