Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.

Kampaň vznikla pre tamojšiu najväčšiu spoločnosť zaoberajúcu sa produkciou farieb – Tambour Paint. Každý z vizuálov ukrýva určitý skrytý vtip – význam, ktorý možno dekódovať práve prostredníctvom farebných odtieňov. Skúste:

2 3 1

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Black Hammer Brewery

Výzvou bylo navrhnou obal pro jedno z nejzajímavějších a nejchutnějších piv v San Franciscu během jednoho měsíce. Designérka Celina Oh si…
pokračovanie článku

Feminizmus na tričku Usaina Bolta

Najrýchlejší muž sveta – Usain Bolt– si na svoje konto nedávno pripísal ďalší titul. Tentokrát sa stal HeForShe…
pokračovanie článku

Hľadá sa grafický dizajnér!

Malina je grafické štúdio zamerané na branding a vizuálnu identitu. Ak máš chuť pracovať na dizajne pre vydavateľstvo, pražiareň…
pokračovanie článku

Affinity Designer aplikáciou č. 2 v App Store

Pre dizajnérsku komunitu bolo umiestnenie nováčika v rebríčku App of the Year tak trochu prekvapením. Konkurencie Adobe Illlustratoru z dielne…
pokračovanie článku

Stiahnite si 2000 šablón pre infografiky

Dnes pre vás máme tip na zaujímavý balík zdrojov, ktoré sa vám výborne hodia pri tvorbe infografických dizajnov.…