Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.

Kampaň vznikla pre tamojšiu najväčšiu spoločnosť zaoberajúcu sa produkciou farieb – Tambour Paint. Každý z vizuálov ukrýva určitý skrytý vtip – význam, ktorý možno dekódovať práve prostredníctvom farebných odtieňov. Skúste:

2 3 1

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Raňajkové Dizajn MENU – Europapier Slovensko

24.3.2017, 9:00 – 12:00 hod. Europapier, Panónska cesta 40, Bratislava Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na…
pokračovanie článku

Kreativní snídaně – Europapier Praha

Po 2 letech čekání je konečně tady! Další z řady Kreativních snídaní tentokrát na téma Zušlechťování materiálů.