Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.

Kampaň vznikla pre tamojšiu najväčšiu spoločnosť zaoberajúcu sa produkciou farieb – Tambour Paint. Každý z vizuálov ukrýva určitý skrytý vtip – význam, ktorý možno dekódovať práve prostredníctvom farebných odtieňov. Skúste:

2 3 1

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kreativní snídaně s Europapier Bohemia

Europapier Bohemia si vás dovoluje spolu s dalšími partnery srdečně pozvat na snídani plnou čerstvých novinek a vizuálních lahůdek z oblasti…
pokračovanie článku

Set 40 ikon zadarmo!

Na graphicburger si môžete teraz zadarmo stiahnuť aj túto sadu ikoniek v rozmere 128 x 128 pixelov s linkami so…