Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.

Kampaň vznikla pre tamojšiu najväčšiu spoločnosť zaoberajúcu sa produkciou farieb – Tambour Paint. Každý z vizuálov ukrýva určitý skrytý vtip – význam, ktorý možno dekódovať práve prostredníctvom farebných odtieňov. Skúste:

2 3 1

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fonty slovenských autorov – Deva Ideal

Deva Ideal vznikla ako písmo inšpirované ženskou krásou. Podnetom na vytvorenie nebola len snaha o  vytvorenie nového písma. Bolo…
pokračovanie článku

Trendy v grafickém designu pro rok 2018

V době digitálního umění se trendy v grafickém designu mění tak rychle, jako se objevují. To, co bylo v posledních letech…
pokračovanie článku

Font dňa – Gitan

zľava 50% do 3. augusta