Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.

Kampaň vznikla pre tamojšiu najväčšiu spoločnosť zaoberajúcu sa produkciou farieb – Tambour Paint. Každý z vizuálov ukrýva určitý skrytý vtip – význam, ktorý možno dekódovať práve prostredníctvom farebných odtieňov. Skúste:

2 3 1

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – ULLA X ARK Beer

ULLA je rozkošná gorila, která zbožňuje přírodu a květiny. Byla vytvořena k oživení a podpoře skrytých drahokamů v severní části ostrova Ulleung. Ve…
pokračovanie článku

Brand building s Karlom Novotným

16. september 2015, 17:00 – 20:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava
pokračovanie článku

Adobe má nové logo aj ikonky

Platforma predstavila novú podobu svojho vlajkového symbolu a zmenou prešli aj ikonky jednotlivých aplikácií.