Pekný branding II. – Čokoládový pozdrav zo zemegule

Duo Lapp & Fao, ktoré sa venuje produkcii prémiových čokoládových pochúťok vie, že skvelý produkt nie je všetko. Ešte ho treba vkusne zabaliť, aby na pultoch obchodov netrčal z tuctovej kartónovej škatule. Áno, aj takto vyzeráa pekný obalový dizajn.

Ústredným motívom, na ktorom je vizuálna podoba obalov Lapp & Fao postavená, sú pozdravy. Pohľadnice. Podľa vlastných slov tejto dvojice z tých najvzdialenejších miest, aké si len dokážete predstaviť. Prostredníctvom nich sa má človek vydať na výlet za čokoládovými objavmi.

c2649b32384995f0ed188f03329309f0f9793f81bb2c21985a4a687e6a8e214d24500f13b51e562b84e28c6b0cc476da

Spoločným prvkom všetkých chuťových variácií je v rámci obalu typografia ako aj kruhový výrez, ktorý dominuje prednej strane a možno cez neho vidieť tú čokoládu ukrytú vnútri. Mne osobne pripomína lodné okno, takže nejaké tie asociácie s dobrodružstvom naozaj fungujú.

 

db31900c23088f275108770c0849cd8aŠkatuľkám nechýba ani viacero detailov, ktoré možno prehliadnete ale ak nie, určite vás potešia a ešte umocnia dojem, že v rukách naozaj držíte pozdrav zďaleka.

 

Obal s komornou paletou vhodne zvolených jemných odtieňov nenásilným spôsobom na seba upozorní viac ako typický prekombinovaný dizajn s typografiou, ktorá vám vrazí do očí ako direkt od Muhammada Aliho. Kontrast čokoládovej a bieleho kartóna bol dobrý nápad. Jedno zvýrazňuje druhé. Skvelá práca.

d7a6a6aeb27113db0089cf659845ddba

Vizuálnu podobu obalov Lapp & Fao vytvorilo hamburské štúdio Chapeaux, ktoré s výrobcom čokolád spolupracovalo na viacerých projektoch. Pozrite ich Behance.

 

Čo dodať na záver? Tapír. Tapír? Hej, ten v logu. Koľko značiek má vlastne v logu tapíra?

13b4d6885d3009af5381907228f77b9e

 

zdroj: lovelypackage.com

 

1 comment
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Famózne 3D postavičky zvierat z papiera

Talentovaní umelci Carolina Silvero a Juan Elizalde z Buenos Aires pracujú pre dizajnové štúdio Guarda Bosques. Toto kreatívne duo vytvorilo milú sériu…
pokračovanie článku

Hľadáme junior dizajnéra – Sli.do

Sme sli.do a učíme sa, ako vybudovať zo startupu svetovú firmu. Sli.do je webová aplikácia pre interakciu na konferenciách a eventoch.…
pokračovanie článku

Konica Minolta predstavila novinku AccurioLabel 400

Trh s tlačou etikiet sa v posledných rokoch výrazne zmenil. Narástol dopyt po väčšej variabilite, personalizácii a zušľachteniu s cieľom zviditeľniť značky alebo jednotlivé produkty. A práve na inovácie v oblasti trendov a etikiet sa v posledných rokoch výrazne zamerala aj Konica Minolta, ktorá tento rok v júni na európskom trhu predstavila svoju novinku pre oblasť digitálnej tlače – AccurioLabel 400.