Pedigree v sérii printov ukazuje na užší vzťah s domácimi zvieratami, ktorý priniesla pandémia

Vizuály pre značku vymyslela a nakreslila mexická pobočka agentúry BBDO.

Štvorica vizuálov v jednoduchej mierne insitnej štylizácii prezentuje rôznych ľudí a ich domáce zvieratá v prepojení pomocou vtipne ukrytých, resp. prelínajúcich sa kontúr človeka a štvornohého tvora.

Myšlienka kampane je poukázať na jednu zo svetlejších stránok lockdownu, kedy sa ľudia mohli viac zblížiť so svojimi zvieratami.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aktualizácia OS X 10.8.5

Aktualizácia sa odporúča pre všetkých užívateľov systému OS X Mountain Lion a prináša vylepšenia stability, kompatibility a bezpečnosti vášho Macu.
pokračovanie článku

Luxusný lettering

Dnes to bude na tému ručne tvorených nápisov, ktoré sú skutočnou pastvou pre oči. Pohodlne sa usaďte, dajte…