Pedigree v sérii printov ukazuje na užší vzťah s domácimi zvieratami, ktorý priniesla pandémia

Vizuály pre značku vymyslela a nakreslila mexická pobočka agentúry BBDO.

Štvorica vizuálov v jednoduchej mierne insitnej štylizácii prezentuje rôznych ľudí a ich domáce zvieratá v prepojení pomocou vtipne ukrytých, resp. prelínajúcich sa kontúr človeka a štvornohého tvora.

Myšlienka kampane je poukázať na jednu zo svetlejších stránok lockdownu, kedy sa ľudia mohli viac zblížiť so svojimi zvieratami.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Slovenský dizajn mieri do Prahy

Pätica osobností slovenského dizajnu a umenia sa predstaví na najväčšom festivale dizajnu a umenia v strednej Európe Designblok 24.
pokračovanie článku

Zľava 50% na produkty Zevrix

Firma Zevrix ponúka do konca roka zľavu 50% na všetky svoje produkty. Pri objednávke stačí zadať zľavový kupón ZSD5ZPCHLD34.