Park 360: Vizuálna identita, ktorá moderne vyjadruje multifunkčnosť nového priestoru

360-stupňová funkčnosť

Unikatné venue, ktoré ponúka možnosti pre rozmanité využitie, bolo prvýkrát predstavené verejnosti ešte minulý rok. Ide o multifunkčný priestor, ktorý sa nachádza v areáli letiska pri Hradci Králové. Ponúka exteriéry s dostatkom plochy aj pre dočasné stavby a zároveň aj interiéry v bývalých hangároch. Číslovka 360 z názvu je vyjadrením multifunkčnosti a myšlienky uzatvárania cyklov. Park 360 dbá na udržateľnosť a riadi sa cirkulárnou ekonomikou.

Bez ohľadu na jazyk

Vizuálna identita projektu stojí na dvoch pilieroch: typografii a piktogramoch. Custom písmo s tromi sklonmi a v dvoch rezoch Regular a Poster nadväzuje na priestor, ktorý reprezentuje. Font má množstvo kontextových alternatív pre jednotlivé písmená, vďaka čomu je možné vizuálny štýl obmieňať v rámci jednotlivých aplikácií a výstupov.

Vizuálny štýl vytvorený pre Park 360 v sebe prepája niekoľko princípov – čas, priestor a pohyb. Doplnkom k typografii sú spomínané symboly. Široká škála piktogramov pomáha komunikovať informácie – či už paralelne s textom alebo aj samostatne, vďaka čomu je komunikácia smerom k návštevníkovi nezávislá na jazyku.

Striedmy a moderný

Farebná paleta identity je primárne čiernobiela. Zvolená striedmosť v palete vychádza z faktu, že vizuálny štýl pre Park 360 bude v areáli často koexistovať s ďalšími grafickými prvkami ako napríklad vizuály eventov či festivalov. Preto sa dizajnéri rozhodli pre výraz, ktorý nebude týmto podujatiam konkurovať, ale ich skôr vizuálne podporí. Farebné akcenty sú určené pre jednotlivé fragmenty Park 360 ako je napríklad Glamp 360, Club 360 a podobne. Spolu s identitou vznikol aj web park360.cz , ktorý poskytuje informácie o projekte a prezentuje jeho variabilitu.

Dizajn vizuálnej identity Park 360 vytvorilo Studio Divize.

Autori:

Karla Gondeková (dizajnér)

Ilya Bazhanov (dizajnér)

Tomáš Brychta (art-director)

Sára Bergmannová (art-director)

 

zdroj: Studio Divize

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Intenzívny Workshop Kaligrafie 2014

Intenzívny kurz kaligrafie je zameraný na praktické zvládnutie kaligrafie zrezaným pierkom (broadnib). Naučíte sa konštrukciu jednotlivých znakov a tvorbu…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Roswood

Značka Roswood si pro objednala pro své dřevěné sluneční brýle obal a identitu u kreativní agentury F33. „Na trhu, který…