Park 360: Vizuálna identita, ktorá moderne vyjadruje multifunkčnosť nového priestoru

360-stupňová funkčnosť

Unikatné venue, ktoré ponúka možnosti pre rozmanité využitie, bolo prvýkrát predstavené verejnosti ešte minulý rok. Ide o multifunkčný priestor, ktorý sa nachádza v areáli letiska pri Hradci Králové. Ponúka exteriéry s dostatkom plochy aj pre dočasné stavby a zároveň aj interiéry v bývalých hangároch. Číslovka 360 z názvu je vyjadrením multifunkčnosti a myšlienky uzatvárania cyklov. Park 360 dbá na udržateľnosť a riadi sa cirkulárnou ekonomikou.

Bez ohľadu na jazyk

Vizuálna identita projektu stojí na dvoch pilieroch: typografii a piktogramoch. Custom písmo s tromi sklonmi a v dvoch rezoch Regular a Poster nadväzuje na priestor, ktorý reprezentuje. Font má množstvo kontextových alternatív pre jednotlivé písmená, vďaka čomu je možné vizuálny štýl obmieňať v rámci jednotlivých aplikácií a výstupov.

Vizuálny štýl vytvorený pre Park 360 v sebe prepája niekoľko princípov – čas, priestor a pohyb. Doplnkom k typografii sú spomínané symboly. Široká škála piktogramov pomáha komunikovať informácie – či už paralelne s textom alebo aj samostatne, vďaka čomu je komunikácia smerom k návštevníkovi nezávislá na jazyku.

Striedmy a moderný

Farebná paleta identity je primárne čiernobiela. Zvolená striedmosť v palete vychádza z faktu, že vizuálny štýl pre Park 360 bude v areáli často koexistovať s ďalšími grafickými prvkami ako napríklad vizuály eventov či festivalov. Preto sa dizajnéri rozhodli pre výraz, ktorý nebude týmto podujatiam konkurovať, ale ich skôr vizuálne podporí. Farebné akcenty sú určené pre jednotlivé fragmenty Park 360 ako je napríklad Glamp 360, Club 360 a podobne. Spolu s identitou vznikol aj web park360.cz , ktorý poskytuje informácie o projekte a prezentuje jeho variabilitu.

Dizajn vizuálnej identity Park 360 vytvorilo Studio Divize.

Autori:

Karla Gondeková (dizajnér)

Ilya Bazhanov (dizajnér)

Tomáš Brychta (art-director)

Sára Bergmannová (art-director)

 

zdroj: Studio Divize

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Trvalo udržateľný produkt z dielne Malina Studia

Ekológia je témou, ktorá v súčasnosti rezonuje v médiách a na sociálnych sieťach. Upozorňovanie na klimatické zmeny, koncepty bezobalových obchodov alebo propagácia rozložiteľných obalov. Aký to má vôbec súvis s grafickým dizajnom? Spýtali sme sa na to Adriána Juráčeka – kreatívneho riaditeľa Malina Studio.
pokračovanie článku

Efekt z minulosti

Má tento efekt ešte miesto v sučasnej grafike?
pokračovanie článku

Backstage Talks medzi 20 naj obálkami sveta

Najnovšie číslo magazínu z produkcie štúdia Milk sa dostal do shortlistu Stack Awards v kategórii Cover of The Year. Zdieľa tak spoločnosť periodík…