Papierové vzorkovníky. Kto by ich nemal rád. Papierové pásiky od výmyslu sveta s rôznymi vlastnosťami a vzhľadom sú niečím, nad čím vie človek stráviť slušný čas. A nemusí ísť ani práve vyberať papier pre konkrétnu vec. Je skrátka čosi príjemné na prezerení týchto vzoriek. Možno aj preto výrobcu papiera Arjowwiggins vytvoril Paper Book. Čo to je?
Ide o rozsiahlu zbierku, doslova celé portfólio kreatívnych papierov ponúkaných spoločnosťou. Kolekcia je spracovaná vo forme knihy v tvrdej väzbe a obsahuje čisté hárky papiera, na ktorých nenájdete nič. Teda okrem krátkeho popisu konkrétneho druhu papiera, na ktorý sa práve pozeráte či držíte v rukách.
Práve nepopísané strany majú pôvod v praxi. Podľa marketingového riaditeľa Christopha Balaresquea bola kniha navrhnutá práve s ohľadom na to, že dizajnéri radi prezentujú papierové vzorky svojim klientom ako čisté hárky.
Nedotknuté listy rôznych druhov papiera sú zároveň prvkom, ktorý môže naplno rozbehnúť kreativitu dizajnérov a odbúrať predsudky o tom, ako a na čo by mal byť konkrétny papier použitý. Výber tak zostáva práve na dizajnérovi, jeho predstavivosti a vkuse.
Paper Book si môžete bližšie prezrieť v nasledovnom promo videu:
Distribútorom vzorkovníka je spoločnosť Antalis.
zdroj: designtaxi.com