Obraz bez odrazu: printová kampaň Samsungu

Výrobca televízorov v novej sérii printov prezentuje svoju antireflexnú technológiu, ktorou sú vybavené QLED televízory značky.

Vďaka technológii je možné užívať si obraz bez rušivých odleskov v rôznych svetelných podmienkach. Na komunikáciu tohto faktu si značka zvolila filmové scény s úsmevne umiestnenými zdrojmi svetla, ktoré očividne nepochádzajú z filmového príbehu.

Autormi kampane je frankfurtská pobočka Leo Burnett.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mozilla mení logo – s pomocou komunity

Spoločnosť sa rozhodla svoj nový vizuál konzultovať s verejnosťou. Tej predložila sedem návrhov, na ktoré by rada počula názor.…
pokračovanie článku

Cotswold Green koncept

Ve WowMe vytvořili koncept pro nový nealkoholický spirit zvaný Cotswood Green. Značka může zdobit nejmódnější hotely nebo stejně…