Obraz bez odrazu: printová kampaň Samsungu

Výrobca televízorov v novej sérii printov prezentuje svoju antireflexnú technológiu, ktorou sú vybavené QLED televízory značky.

Vďaka technológii je možné užívať si obraz bez rušivých odleskov v rôznych svetelných podmienkach. Na komunikáciu tohto faktu si značka zvolila filmové scény s úsmevne umiestnenými zdrojmi svetla, ktoré očividne nepochádzajú z filmového príbehu.

Autormi kampane je frankfurtská pobočka Leo Burnett.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logitech prichádza s omladenou tvárou

Spoločnosť predstavila novú vizuálnu identiou, ktorá je z veľkej časti založená na typografii. Redizajn prichádza s výrazným logotypom a kontrastnou paletou.
pokračovanie článku

Hackathon Aliancie Fair-play

Pomôžte nám prepojiť dáta o hospodárení štátu a oligarchoch v pozadí do podoby, ktorú môžu využiť šikovní novinári či aktivisti. Hľadáme najmä…
pokračovanie článku

Mother’s Little Helper Vermouth

Vermut byl oblíbeným nápojem matky Matthewa Nagyho. Takže když se kalifornský producent vína Benevolent Neglect Wines rozhodl vytvořit…
pokračovanie článku

Sensorium Festival rozširuje obzory!

Sensorium – najväčší festival digitálneho umenia a kultúry na Slovensku sa 7. – 9. júnavráti nielen do Pistoriho Paláca ale aj…